Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета вивчення дисципліни - ознайомлення студентів з основами теорії і методики спортивного тренування.
Завдання:.
- ознайомлення з основами теорії і методики спортивного тренування;
- виховання морально-етичних та ідейно-патріотичних переконань фахівця, причетності до світової історичної спадщини та національних традицій в галузі фізичної культури і спорту;
- прищеплення вмінь використовувати набуті знання у розв’язанні освітньо-виховних завдань навчально-виховного процесу у практичній педагогічній та тренерській діяльності.
Професійні компетенції: витоки спорту, його місце і значення у суспільстві; методологічні та теоретичні основи педагогічного процесу спортивного тренування; теоретико-методичні основи та організаційну структуру системи спортивної підготовки; теоретичні, організаційні та методичні основи побудови тренувальних занять з початківцями
Соціально-особистісні компетенції: уміння самостійно виконувати конкретні види діяльності. Уміння вирішувати типові професійні завдання і оцінювати результати своєї праці. Уміння самостійно набувати нових знань і умінь за фахом. Уміння розуміння зв’язків з міжпредметними знаннями та системою загальнолюдських й особистісних цінностей.
Загальнонаукові компетенції: уміння застосовувати спеціальні знання медично-біологічного циклу. Уміння й навички в галузі теорії і методики фізичного виховання для теоретичного освоєння і рішення практичних завдань із застосуванням інформаційних технологій.
Інструментальні компетенції: Уміння використовувати активні методи, інтерактивні та інформаційні технологій навчання у професійній діяльності. творчо використовувати отримані знання з основ теорії та методики спортивного тренування при вирішенні навчально-виховних, науково- методичних завдань; вирішувати теоретичні та практичні проблемні завдання з використанням сучасних методів наукового пізнання; здійснювати науково- дослідницьку та методичну роботу, орієнтуватися у спеціальній науково- педагогічній літературі за профілем свого фаху.
Загально-професійні компетенції: уміння використовувати знання, уміння й навички в галузі теорії і методики фізичного виховання для теоретичного освоєння і рішення практичних завдань із застосуванням інформаційних технологій. Уміння виконувати рекреаційні і реабілітаційні завдання засобами фізичної культури і спорту.
Міждисциплінарні зв’язки. Дисципліна «Теорія і методика навчання руховим діям в спорті» вирішуючи свої завдання пов’язана з такими навчальними дисциплінами, як теорія та методика фізичного виховання, фізіологія, анатомія, психологія, педагогіка та інші, теорія спортивного тренування.
- Асистент із правами викладача: Сватьєв Андрій Вячеславович