Як створити державний іспит

Державний іспит має такі особливості:

  • складається з кількох блоків з різних дисциплін
  • вимагає, щоб кожен студент отримав свій набір тестових завдань

Є два способи організувати держіспит: 

  1. за допомогою імпорту тестових завдань з тих курсів, які студенти вивчали раніше;
  2. з нуля, за допомогою пакетного створення тестів 


1. Створіть новий курс і назвіть його "Державний іспит для..."

2. Приєднайте через "способи зарахування" контингенти (навчальні групи) 

3. Спочатку вам потрібно підготувати тестові завдання - у програмі Word, для кожної дисципліни окремим файлом.

4. За інструкцією пакетного створення тестів http://moodle.znu.edu.ua/mod/page/view.php?id=115 зробіть для кожної дисципліни файл xml. 

Увага! Коли на сторінці для кодування тесту ви бачите, як виглядатимуть запитання, не забудьте прописати вгорі у спеціальному полі коротку назву, а також самі ці тести переглянути і переконатися, що все гаразд, а за потреби - відредагувати

5. У вас тепер є декілька файлів у форматі xml. Їх треба скласти в банку тестових завдань так, щоб кожна дисципліна лежала в окремій папці.

5.1 Відкрийте в бічному меню банк тестових завдань. 

5.2 Відкрийте в ньому підрозділ категорії.

5.3 Створіть потрібну кількість категорій з назвами дисциплін, які входять в держіспит.

5.4 Відкрийте в банку тестових завдань підрозділ імпорт.

5.5 Поставте галочку біля варіанту xml і завантажте перший файл.

5.6 Внизу, під списком запитань є опція "перенести в іншу папку". Поставте галочку всім запитанням. Виберіть відповідну папку, з тих, які ви створювали недавно. Натисніть кнопку "перенести".

5.7 Над списком запитань є перемикач, який дозволяє вибирати папку і таким чином переміщатися з папки в папку. Вийдіть в корінну папку. Повторіть пункти 5.4 - 5.6 для решти файлів.

6. Лишилося винести завдання в тест на сторінці, яку бачитимуть студенти. 

6.1 В бічному меню натисніть назву держіспиту і вийдіть на його сторінку. Ввімкніть режим редагування

6.2 Створіть навчальний ресурс типу тест і в налаштуваннях в графі часові налаштування вкажіть часові обмеження:

1) Дата відкриття / дата закриття - плюс-мінус годину на випадок неточних часових налаштувань, 

2) обмеження в часі - так, щоб на одне запитання студент мав приблизно хвилину

3) Коли спливає час  - виберіть "спроби, які відкриті, надсилаються автоматично" - якщо студент не встигне відповісти на всі запитання, його відповіді все одно буде надіслано на перевірку.

6.3 Натисніть в бічному меню  "Редагувати тест", щоб додати завдання.

6.4 Натисніть "Додати" і виберіть пункт "Додати випадкове запитання"

6.5 у віконечку, яке з"явилося, виберіть розділ - там будуть папки з назвами дисциплін, які ви робили в банку тестових завдань, а потім кількість випадкових питань. Якщо треба додати число, яке там не пропонують, скажімо, 15 запитань, виберіть 10, а за другим разом ще 5.

6.6 Повторіть пункти 6.4 - 6.5 для решти дисциплін.


Увага! Якщо в запитаннях використовуються нетипові символи, наприклад, літери грецької абетки, математичні формули, таблиці, ілюстрації, - такі запитання гублять усе це під час імпорту. Вам необхідно буде в кінці зайти в банк тестових завдань і відредагувати запитання вручну (іконка редагування тестового завдання має вигляд сірої шестірні.), користуючись кнопками форматування, що є над кожним текстовим полем. 



Якщо ви для екзамену маєте просто зібрати у викладачів готові тести, попросіть їх у своєму банку тестових завдань знайти підрозділ "експорт" і вибрати для експорту формат xml. Вам ці файли залишиться лише імпортувати, як і ті файли, які отримуються шляхом пакетного кодування тестів.

Остання версія: 16 квітня 2018, понеділок, 11:40