Passer au contenu principal

Blocs

Passer Feedback

Feedback

  • FeedbackОцінка якості курсу
Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

          • Кафедра біології лісу, мисливствознавтва та іхтіол...

          • Кафедра генетики та рослинних ресурсів

          • Кафедра загальної та прикладної екології і зоології

          • Кафедра фізіології, імунології і біохімії з курсом...

          • Кафедра хімії

            • archive

            • Тренінгові технології в навчанні курсу «Здоров’я, ...

            • Проєктні технології в навчанні курсу «Біологія»

            • Органічна хімія (Середня освіта)

            • Агрохімія

            • АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ХІМІЧНОЇ НАУКИ(Сучасні...

            • Аналіз природних і стічних вод

            • Аналіз природних і стічних вод

            • Аналіз токсичних речовин в харчових продуктах

            • Аналітична хімія

            • Аналітична хімія

            • Аналітична хімія

          • Практична підготовка білогічного факультету

          • Інформація, Статистика Біологічного факультету

          • Підготовка до фахового іспиту ОС "Магістр"

          • Фізіологія онтогенезу

          • Форма проведення лабораторних та практичних занять

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Система електронного забезпечення навчання ЗНУ

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін Replier Déplier
Вибір дисциплін Replier Déplier
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Біологічний факультет
  5. Кафедра хімії
Tout déplier

archive

Тренінгові технології в навчанні курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
Проєктні технології в навчанні курсу «Біологія»
Органічна хімія (Середня освіта)
Агрохімія
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ХІМІЧНОЇ НАУКИ(Сучасні проблеми хімічної науки)
Аналіз природних і стічних вод
Аналіз природних і стічних вод
Аналіз токсичних речовин в харчових продуктах
Аналітична хімія
Аналітична хімія
Аналітична хімія
Аналітична хімія (кількісний аналіз)
Атестаційний екзамен (спеціальність 102 Хімія)
Біологічно активні речовини
Біоорганічна хімія
Біохімія 091 біологія
Біохімія 102 хімія
Біохімія з основами молекулярної біології
Великий практикум з аналітичної хімії (бакалавр)
Великий практикум з органічної хімії 2 семестр
Voir plus
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile