Мета курсу – ознайомлення студентів з основними теоретичними положеннями й методологічними засадами видавничої справи й редагування; набуття студентами теоретичних і практичних навичок для роботи редактором у сучасній структурі ЗМІ та реклами.
Завданнями курсу є ознайомлення студентів із:
-особливостями структури й організації роботи новітнього видавництва, редакції;
-основними етапами редакційно-видавничого процесу;
-особливостями коректури;
-маркетингом і менеджментом у редакторсько-видавничій діяльності;
-загальною методикою роботи редактора з рукописом друкованого видання.
Студент повинен знати:
- законодавчу базу
України щодо видавничої справи та редагування;
- типологію видів видавничої продукції за головними критеріями;
- норми редагування різних видів видань;
- змістову структуру різних видів видавничої продукції;
- національні й міжнародні видавничі стандарти та правила їхнього застосування;
- фахові вимоги до представників редакторських професій і функціональні обов’язки працівників видавництв та редакцій;
- особливості роботи
редактора на всіх етапах редакційно-видавничого процесу;
- види редагування та особливості редакторської підготовки складових тексту позатекстових елементів;
- складові системи продажу друкованих видань у ринкових умовах;
- договірну систему у видавничій справі;
- типову структуру витрат на підготовку і випуск конкретного видання
уміти:
- застосовувати основні положення законодавчих актів щодо видавничої справи у діяльності редактора, видавця;
- структурувати конкретне
видання за змістовою, вступною та заключною частинами видання;
- вводити різними
способами цитати в текст;
- редагувати різні види видань;
- робити коректуру текстів
- Викладач: Романюк Наталія Василівна