Однією з найважливіших  сфер  життя  сучасної людии  є  її  професійне спілкування. Фахівці з проблем спілкування виокремлюють професійну (ділову) комунікацію, як таку, що відбувається в умовах конкретної діяльності і є її засобом. Вона вбирає в себе особливості цієї діяльності і є її важливою частиною. Професійна (ділова) комунікація  виникає як цілеспрямований інформаційний обмін щодо питань професійної діяльності та взаємодії з метою  організації  процесу діяльності  і  вирішення проблем, що виникають у певних ситуаціях.

Професійне спілкування,  спираючись на загальні норми, часто має індивідуальний характер і виявляється у способах спілкування, що їх обирає суб'єкт у певних комунікативних ситуаціях.

Для того, щоб вибирати  конструктивні  стратегії і способи спілкування,  суб'єкти взаємодії повинні мати  уявлення щодо закономірностей цих процесів  і  їх можливостей.

Крім того, кожній людині тією чи іншою мірою властива потреба у спілкуванні, налагодженні соціальних контактів, створенні певного соціального оточення, і, насамперед, у своїй професійній сфері.

Саме знання щодо розуміння і формування соціально-психологічної  компетентності  в  професійній комунікації  і  є основною метою даного курсу.

Предметом розгляду на лекційних і практичних заняттях курсу стануть питання щодо того, які комунікативні компетенції дають можливість ефективного вирішення проблемних ситуацій в   сфері професійної діяльності, які універсальні закономірності процесу спілкування важливо знати сучасному фахівцю, як психолого-акмеологічний підхід  забезпечує розвиток особистості  в  її  професійній діяльності  і  комунікації.


Кредити: 3