Педагогічна практика студентів, що навчаються за спеціальністю 014 – середня освіта (історія), здійснюється безперервно протягом 1–4 курсів. В програмі систематизовано викладені цілі, основні завдання, зміст, організація, форми й методи контролю, методичні поради та вимоги щодо проходження безперервної педагогічної практики студентами 1–4 курсів історичного факультету ЗНУ.

Згідно з навчальним планом на першому 1 курсі у другому семестрі протягом 16 тижнів передбачена навчальна мотиваційна практика без відриву від занять. Під час мотиваційної практики студенти мають опанувати розроблення проектів мотиваційного етапу навчального заняття, прийоми мотивації до вивчення історії учнів 5-9 класів шляхом проведення імітаційних ігор з мотивувальною частиною заняття, опрацювання навчальних програм з історії та навчально-методичної документації. Практика проходить в лабораторії модерної історії України. На 2 курсі у четвертому семестрі передбачена навчальна пропедевтична практика протягом 16 тижнів без відриву від занять, яка передбачає аналіз та проектування освітнього процесу, проведення імітаційних уроків в лабораторних умовах, опрацювання нормативно-правової бази освітнього процесу в загальноосвітніх середніх закладах. Практика проходить в лабораторії модерної історії України. На 3 курсі в п'ятому семестрі передбачена навчальна ознайомлювальна практика протягом 10 тижнів без відриву від занять,  основне завдання якої полягає в ознайомленні із системою навчальної роботи закладу середньої освіти, вивченні учнівського гурту, участі у поточній навчально-виховній роботі вчителя і класного керівника. Практика проходить в закладах середньої освіти. На 4 курсі у сьомому семестрі протягом 6 тижнів проводиться виробнича (педагогічна) практика у середній ланці закладів середньої освіти з відривом від занять. Ця практика є початковим етапом засвоєння основ педагогічної професії та спрямована на вивчення психолого-педагогічних та організаційно-методичних засад навчально-виховного процесу. Студенти-практиканти самостійно проводять окремі види занять з учнями, знайомляться з роботою вчителя зі спеціальності, беруть участь у навчально-виховній та методичній роботі вчителів.

Головним критерієм оцінки результатів педагогічної практики є рівень викладацької компетентності: фахово значущі знання, уміння та цінності майбутніх викладачів (зацікавленість у педагогічній професії, активність, творче та відповідальне ставлення до роботи вчителя тощо).

Кредити: 3