Загальне
Дослідження ринку ГКТ сфери особливо важливо тому, що воно визначає подальшу перспективу розвитку бізнесу підприємства. Починаючи свій бізнес потрібно надати чітку відповідь на питання: "Хто мої споживачі, скільки їх та чому вони будуть купувати товар у мене"? Найважливішими елементами цих досліджень є:
1) оцінка ємності (місткості) ринку та його окремих сегментів;
2) визначення потенційного попиту і ринкової частки підприємства (у т.ч на окремих сегментах ринку);
3) оцінка конкурентного середовища і конкурентоспроможності підприємства;
4) аналіз зовнішніх факторів, які впливають на ринок.
Викладач: кандидат економічних наук, доцент Гудима Ольга Вікторівна
Кафедра: кафедра підuaприємництва, менеджменту організацій та логістики, VІ корпус, ауд.415
E-mail: OGudyma2006@i.ua
Телефон: (061) 289-41-15 (кафедра)