Opcje zapisów

Мета курсу: формування сучасного системного мислення щодо організації маркетингових процесів на ринку товарів і послуг, набуття практичних навичок проведення ринкових досліджень, розробки маркетингових стратегій і реалізації ефективних заходів для задоволення потреб споживачів.

 

Завдання курсу:

ü Формування системного мислення щодо організації маркетингових процесів на ринку товарів і послуг.

ü Набуття практичних навичок проведення ринкових досліджень та аналізу ринкової ситуації.

ü Розробка та впровадження ефективних маркетингових стратегій і бізнес-процесів.

ü Оцінка та підвищення конкурентоспроможності продукції та послуг на ринку.

ü Обґрунтування та управління проєктами, генерація підприємницьких ідей.

Кредити: 3
Години: 90
Семестр: 2-ий семестр
Goście nie mają prawa dostępu do tego kursu. Proszę się zalogować.