Структура за темами

  • Мета навчальної дисципліни "Системний аналіз та діагностика стану підприємства": формування системи теоретичних знань і прикладних вмінь і навичок щодо використання методичного апарату та інструментарію системного аналізу й економічної діагностики для дослідження підприємства за різними аспек­тами його діяльності в конкурентному середовищі.

    Основні завдання навчальної дисципліни:

    -               засвоєння основних понять системного аналізу й економічної діагностики;

    -               оволодіння навичками системного аналізу й економічної діагностики для забезпечення ефективного управління підприємством;

    -               придбання вмінь і навичок використання теоретичних знань у практичних ситуаціях, а також формування необхідних для професійної діяльності компетенцій.

    У результаті вивчення курсу студенти повинні

    знати:

    -               сутність категорій «системний аналіз» та «діагностика»;

    -               методичні основи проведення системного аналізу та діагностичного дослідження;

    -               склад чинників зовнішнього й внутрішнього середовища, механізм їх впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства;

    -               інструментарій оцінки конкурентного середовища підпри­ємства, особливості діагностики конкурентоспроможності підприємства та його продукції (залежно від її призначення);

    -               підходи в управлінській діагностиці;

    -               принципи та інструментарій діагностики результатів діяльності та стану підприємства.

    вміти:

    -               здійснювати збір, зберігання, обробку й оцінку інформації, необхідної для проведення системного аналізу та діагностики стану підприємства;

    -               оцінювати рівень конкурентоспроможності підприємства;

    -               проводити діагностику майна підприємства;

    -               проводити управлінську діагностику;

    -               застосовувати на практиці інструментарій оцінки організаційної культури підприємства.

     Дисципліна «Системний аналіз та діагностика стану підприємства» базується на знаннях таких дисциплін: «Економіка підприємства», «Маркетинг», «Статистика», «Економічний аналіз», «Фінанси», «Фінансовий аналіз»,  які створюють методологічне підґрунтя для опанування положень вказаної дисципліни. 


  • Індивідуальне завдання