Мета курсу полягає у забезпеченні студентам уявлення про методологію підготовки й реалізації, способи та засоби здійснення досліджень ринків, залучення ресурсів для реалізації цих досліджень і механізмів управління ними..
Предметом навчальної дисципліни відповідно до визначеної мети є: управлінські аспекти управління дослідженнями ринку, методологія проведення досліджень, структуризація процесу, його інформаційне та матеріальне забезпечення.
Завдання дисципліни полягають у тому, щоб дати студентам не тільки визначену кількість знань, а сформувати професійні навички, що дозволили б на основі отриманої інформації зздійснювати дослідженн яринків на національному та міжнародному ринках.
- Викладач: Маркова Світлана Вікторівна
- Асистент із правами викладача: Головань Ольга Олексіївна
Кредити: 3