Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою вивчення навчальної дисципліни «Аналіз виробничої стратегії підприємства» є формування у студентів компетентності щодо базових принципів, основних категорій, сучасних концепцій, теоретичних положень і практичних методів управління основною діяльністю підприємств та умінь розроблення операційної стратегії, створення і використання галузевих операційних підсистем як основи забезпечення досягнення місії організації.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Аналіз виробничої стратегії підприємства» є:
– усвідомлення того, що операційна система є однією з найважливіших складових будь-якої організації, а спеціалісту в галузі управління потрібні ґрунтовні знання основ та категорійного апарату операційної стратегії підприємства;
– засвоєння принципів та методів раціональної організації, планування і контролювання за функціонуванням операційних систем різних видів;
– набуття вмінь щодо розроблення операційної стратегії підприємства;
– набуття вмінь щодо обґрунтування рішення стосовно створення операційної системи, підтримки належного режиму її поточного функціонування;
– забезпечення якості результатів операційної діяльності організації;
– отримання знань щодо особливостей операційної стратегії на підприємствах різних галузей
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен набути таких результатів навчання (знання, уміння тощо) та компетентностей:
Заплановані робочою програмою результати навчання та компетентності |
Методи і контрольні заходи |
1 |
2 |
Програмні компетентності: ЗК3.Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу. ЗК4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. ЗК9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. ЗК11. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). СК1. Здатність визначати та описувати характеристики організації СК4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними. СК8. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом. СК10. Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації. СК11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління. СК12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення. |
Методи: Наочні методи (презентації). Словесні методи (лекція, робота з підручником). Практичні методи (контрольні, складання схем). Проблемно-пошукові методи (репродуктивні). Метод формування пізнавального інтересу (навчальна дискусія).
|
Програмні результати навчання – ПРН 3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства – ПРН 4. Демонструвати навички виявлення проблеми та обґрунтування управлінських рішень – ПРН 5. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації – ПРН 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень – ПРН 7. Виявляти навички організаційного проектування – ПРН 8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації – ПРН 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації – ПРН 16. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним
|
Методи контролю і самоконтролю (усний, письмовий). Самостійно-пошукові методи (есе). Контрольні заходи: – теоретичне тестування за змістовим модулем. – індивідуальне практичне завдання – екзамен |
Міждисциплінарні зв’язки. Курс «Аналіз виробничої стратегії підприємства» є логічним продовженням курсів «Організація управління промисловими підприємствами» та «Основи підприємництва».