Метою викладання навчальної дисципліни «Економіка підприємства» є формування у студентів сучасного економічного мислення та системи спеціальних ґрунтовних знань в галузі економіки окремо взятого підприємства; вмінь, спрямованих на отримання заздалегідь окреслених результатів господарювання шляхом оптимального використання трудових, матеріальних, фінансово-кредитних та інших ресурсів підприємства; практичних навичок у прийнятті науково-обґрунтованих рішень в умовах ринкової економіки.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Економіка підприємства» полягає тому, щоб з врахуванням особливостей становлення і розвитку ринкових відносин на кожному конкретному підприємстві визначити всі умови та чинники, за яких накреслені заходи технічного, організаційного та економічного характеру найбільшою мірою сприяють ефективному використанню нагромаджених ресурсів і тих, що залучаються в господарський оборот.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні
знати:
– сутність, основи функціонування та закономірності розвитку підприємств;
– цілі, завдання, принципи та методи управління підприємствами;
– основні види планів підприємства, їх взаємозв’язок та порядок розроблення;
– структуру основних фондів підприємства, основні підходи до їх оцінки та амортизації, напрями відтворення основних фондів підприємства;
– сутність та класифікацію оборотних фондів підприємства;
– поняття продуктивності праці, показники та методи її вимірювання;
– основні види нематеріальних ресурсів підприємства;
– сутність і класифікацію інвестицій підприємств;
– поняття та види заробітної плати, форми і системи оплати праці на підприємствах;
– сутність, види і показники собівартості продукції;
– поняття і види прибутку та рентабельності підприємства.
вміти:
– розраховувати суми амортизаційних відрахувань з використанням основних методів амортизації основних фондів;
– застосовувати на практиці методи розрахунку нормативів оборотних коштів;
– проводити аналіз ефективності використання основних та оборотних фондів підприємства;
– розраховувати показники руху робочої сили на підприємстві;
– визначати рівень продуктивності праці на підприємствах;
– розраховувати показники рентабельності підприємства;
– здійснювати оцінювання ефективності інвестиційних проектів;
– планувати собівартість продукції підприємства.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Економіка підприємства» полягає тому, щоб з врахуванням особливостей становлення і розвитку ринкових відносин на кожному конкретному підприємстві визначити всі умови та чинники, за яких накреслені заходи технічного, організаційного та економічного характеру найбільшою мірою сприяють ефективному використанню нагромаджених ресурсів і тих, що залучаються в господарський оборот.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні
знати:
– сутність, основи функціонування та закономірності розвитку підприємств;
– цілі, завдання, принципи та методи управління підприємствами;
– основні види планів підприємства, їх взаємозв’язок та порядок розроблення;
– структуру основних фондів підприємства, основні підходи до їх оцінки та амортизації, напрями відтворення основних фондів підприємства;
– сутність та класифікацію оборотних фондів підприємства;
– поняття продуктивності праці, показники та методи її вимірювання;
– основні види нематеріальних ресурсів підприємства;
– сутність і класифікацію інвестицій підприємств;
– поняття та види заробітної плати, форми і системи оплати праці на підприємствах;
– сутність, види і показники собівартості продукції;
– поняття і види прибутку та рентабельності підприємства.
вміти:
– розраховувати суми амортизаційних відрахувань з використанням основних методів амортизації основних фондів;
– застосовувати на практиці методи розрахунку нормативів оборотних коштів;
– проводити аналіз ефективності використання основних та оборотних фондів підприємства;
– розраховувати показники руху робочої сили на підприємстві;
– визначати рівень продуктивності праці на підприємствах;
– розраховувати показники рентабельності підприємства;
– здійснювати оцінювання ефективності інвестиційних проектів;
– планувати собівартість продукції підприємства.
- Trainer/in: Щебликіна Інна Олександрівна
Кредити: 3