Метою викладання навчальної дисципліни «Зв’язки з громадськістю в інформаційній діяльності» є освоєння студентами основних положень із теорії та практики ПР, набуття теоретичних та практичних знань з управління процесом паблік рилейшнз та основних засад практичної діяльності в сфері зв’язків з громадськістю, практичних навичок створення інформаційного продукту в контексті паблік рилейшнз, освоєння основних положень для впровадження ПР-заходів в інформаційній сфері.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- ознайомити студентів із принципами і законами функціонування сучасних паблік рилейшнз;
- познайомити з історією виникнення паблік рилейшинз як сфери соціальних комунікацій;
- навчити студентів професійно аналізувати ПР-діяльність сучасних підприємств, установ і організацій зі сфер бізнесу, політики та державного управління;
- сформувати здатність створювати інформаційний продукт в сфері паблік рилейшнз;
- навчити використовувати новітні технології для створення якісного ПР-контенту у сфері бізнесу, політики та державного управління;
- сформувати здатність проводити ПР-дослідження для вивчення аудиторії з метою просування інформаційного контенту.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):
- на практиці застосовувати набуті теоретичні знання;
- правильно визначати функції та принципи організації зв’язки з громадськістю;
- застосовувати сучасний ПР-інструментарій для розробки ефективних зв’язків з громадськістю для базового суб’єкта ПР у сфері бізнесу, політики та державного управління;
- робити фаховий аналіз інформаційних процесів у сфері паблік рилейшнз;
- використовувати основні положення теорії ПР при написанні творчих робіт.
- Trainer/in: Березенко Віта Віталіївна