Завдання 11 (3 бали)

Концепція цільового маркетингу виходить з того, що мета (цільовий ринок, обраний сегмент) і засоби досягнення цієї мети (маркетингові заходи) повинні бути адекватні. Відоме підприємство реалізує на ринку наступні такі послуги:

•          консалтинг професійних бухгалтерів, економістів, менеджерів щодо комп’ютерного навчання у програмі 1С;

•          курси для молоді (менеджмент, маркетинг, smm-спеціаліст);

•          курси для автоводіїв;

•          курси для майбутніх мам;

•          курси для жінок – психологія привабливості.

Для запобігання помилок у позиціонуванні підприємству необхідно обґрунтувати щодо кожної послуги таке:

1.         Чітко визначити зміст послуги у формі, зрозумілий для споживача.

2.         Описати чим відрізняється його послуга від послуг конкурентів.

3.         Охарактеризувати стан конкуренції на ринку, а також потенційних і реальних конкурентів.

4.         Виділити свої конкурентні переваги.