Завдання 2 (3 бали)

Завдання: підібрати маркетингову інформацію, щоб оцінити ефективність комунікації будь-якого запорізького підприємства зі споживачами. Для цього:

1. Детально продумати, які саме види та джерела маркетингової інформації будуть потрібні для дослідження.  Цей пункт завдання вимагає найбільшої уваги та ретельності виконання.

2. Зібрати маркетингову інформацію, яка буде доступною на момент виконання завдання.

3. ЗА ЗМОГОЮ!!! Оцінити ефективність комунікації будь-якого запорізького підприємства (експрес-дослідження) на основі інформації, яку зібрали, зробити висновки за результатами збору даних, спробувати надати рекоментації.

Результати представити у вигляді презентації або у текстовому документі. Робота у малих групах.