Практичне завдання 4

Максимальна оцінка - 9 балів (3 виступи на 3 практичних заняттях).
 
Підготуйте доповіді на наступні теми (1 студент - 3 теми, можливі повторювання):
Особливості лексичної та граматичної сторони мовлення у дітей з особливими освітніми потребами.
Специфіка формування граматичноїсторони мовлення у дітей в процесі вивчення предмету українська мова в початковій школі.
Слово як мовний знак.
Лексичний склад мови та словниковий запас носія мови.
Оволодіння словником як одна зі сторін розвитку мовлення та мислення.
Закономірності засвоєння словника в нормі.
Характеристика словникового запасу учнів, які поступають у підготовчий клас школи для дітей з особливими освітніми потребами.
Динаміка оволодіння словником у процесі навчання рідної мови.
Поняття про словникову роботу в спеціальній школі як систему занять по формуванню лексичного складу мовлення учнів.
Джерела накопичення словника, шляхиформування лексичного запасу учнів з особливими освітніми потребами.
Формування лексичного запасу на уроках розвитку мовлення як основа словникової роботи в спец. школі.
Граматична будова мови та закономірності оволодіння нею в нормі.
Практичне засвоєння граматичних закономірностей, оволодіння системою граматичних понять як важливіший фактор розвитку та функціонування самостійного мовлення.
Характеристика граматичної будови мовлення учнів, які поступають у підготовчий клас спеціальної школи.
Динаміка оволодіння граматичною будовою мови в процесі спеціального навчання.
Сутність процесу практичного оволодіння граматичною будовою мови в умовах спеціального навчання.
Поняття про систему роботи по формуванню граматичної будови мовлення.
Спеціальна робота по формуванню в учнів граматичних узагальнень як засіб прискорення та підвищення ефективності практичного оволодіння мовою.

До доповідей обов'язкові презентації (.pptx, .pdf).

 
Бажаю удачі! 🤗