Завдання до семінару 2 (12.11.2021)
Проаналізувати сучасну українську рекламу та знайти в ній приклади використання функцій жанру (на кожну функцію 1 приклад):
1. Видільна функція. Жанр здатний виділити текст з ряду інших текстів за рахунок нестандартного підходу до подачі інформації.
2. Розважальна функція. Інформація, повернена несподіваним стилістичним рішенням, здатна розважити.
3. Маскуюча функція. Використання жанру здатне замаскувати текст реклами під текст нібито нерекламного, непропагандістского характеру, відводячи асоціативний ряд читача в бік хоча б на короткий час.
4. Доповнююча функція. Використання жанру змінює змістовну тональність реклами - вносить в текст додаткові конотативні акценти. Так, жанр "консультація фахівця" вносить оцінку - "серйозно" і інформацію - "науковий підхід до продукту". Або жанр "міліцейська хроніка" вносить оцінку "небезпечно" та інформацію "задумайтеся про придбання продукту з міркувань безпеки".