Аналіз статті

Усна відповідь щодо критичного аналізу статті (Шеремет М.К., Коломієць Ю.В. Нейропсихологічні засади формування мовлення у дітей із ТПМ. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) зб. наук. праць. 2012. № 3.

та розміщення аналізу на сторінці курсу Moodle

Схема аналізу наведена: 

1. Заголовок статті

2. Автор(и) статті

3. Звідки взята стаття

4. Основна ідея статті про … (Основна ідея статті … Стаття присвячена … в статті розглядається … Метою даної статті є дати читачеві деяку інформацію про … Мета статті полягає в наданні читачеві деякі матеріали…)

5. Дайте резюме статті (не більше 10-20 речень).

6. Законспектуйте уривки зі статті, які здаються важливими для Вас (до 1 ст. ).

7. Вкажіть, факти, які виявилися новими для вас.

8. Вкажіть, які тези суперечать вашим поглядам.

9. Вкажіть питання, які залишилися без відповіді в статті.

10. Зробіть загальну оцінку статті.

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:  Усна відповідь студента на питання щодо змісту статті (максимум 1 бал):
Студент повинен коротко викласти основний зміст статті, вказати на її основні теми та ідеї. 
Критичний аналіз статті (максимум 2 бал): Студент повинен надати критичний аналіз статті, вказавши на сильні та слабкі сторони дослідження. 
Розміщення аналізу на сторінці курсу Moodle (максимум 1 бал): Студент повинен завантажити свій критичний аналіз на відповідну сторінку курсу Moodle у визначений термін. 
Відповідність схемі аналізу (максимум 1 бал): Студент повинен дотримуватися схеми аналізу, наведеної в завданні.