Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Організація інклюзивного освітнього середовища

              • Анотація

              • Законодавчі та методологічні засади інклюзивної ос...

              • Інклюзія як модель сучасного суспільного устрою

                • ArchivoЛекція 2. Принципи та цінності інклюзії.

                • ArchivoЛекція 2. Професійне співробітництво – невід’ємна ...

                • TareaРозширена довідка щодо законодавства України у сфе...

                • TareaІндивідуальна програма розвитку дитини з ООП

                • TareaРозширена довідка щодо посадових обов'язків асисте...

              • Універсальний дизайн та перспективи розвитку серед...

              • ЛІТЕРАТУРА

              • ЕКЗАМЕН

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Організація інклюзивного освітнього середовища

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Організація інклюзивного освітнього середовища
  7. Інклюзія як модель сучасного суспільного устрою
  8. Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП

Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП

Requisitos de finalización
Apertura: viernes, 16 de octubre de 2020, 00:00

Розроблення ІПР для конкретної дитини з особливими освітніми потребами (психофізичне порушення - на вибір студента).

  • 303. Браташ Іван Сергійович.docx 303. Браташ Іван Сергійович.docx
    19 de noviembre de 2021, 12:19
  • 306. Левадний Владислав Олегович.docx 306. Левадний Владислав Олегович.docx
    19 de noviembre de 2021, 12:19
  • 317. Іпполітова Аріна Антонівна.docx 317. Іпполітова Аріна Антонівна.docx
    19 de noviembre de 2021, 12:19
  • Typova_osvitnia_programa_SpecShkola_2018_Pedrada.pdf Typova_osvitnia_programa_SpecShkola_2018_Pedrada.pdf
    19 de noviembre de 2021, 12:19
  • ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ.docx ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ.docx
    19 de noviembre de 2021, 12:19
  • ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУприклад.docx ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУприклад.docx
    19 de noviembre de 2021, 12:19
  • Лущак Денис  Павлович.docx Лущак Денис Павлович.docx
    19 de noviembre de 2021, 12:19
  • Навчальний план ПРИКЛАД.docx Навчальний план ПРИКЛАД.docx
    19 de noviembre de 2021, 12:19
Actividad previa
Розширена довідка щодо законодавства України у сфері інклюзивної освіти.
Próxima actividad
Розширена довідка щодо посадових обов'язків асистента вчителя.
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles