Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Європейські стратегії формування толерантного сусп...

              • ЄВРОПЕЙСЬКІ СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СУСП...

              • Змістовий модуль 1. ЄВРОПЕЙСЬКІ МЕХАНІЗМИ ВПРОВАДЖ...

              • Змістовий модуль 2. СУСПІЛЬНІ ІНСТИТУТИ ФОРМУВАННЯ...

                • ФайлЛекція 2

                • ФайлПрактичне заняття 2

                • ЗавданняСамостійна робота

                • ТестПідсумковий тест до Теми 1-2

              • Змістовий модуль 3. ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ РІЗНОМАНІ...

              • Змістовий модуль 4. ЄВРОПЕЙСЬКІ МИСТЕЦЬКІ ПРАКТИКИ...

              • Змістовий модуль 5. МИСТЕЦЬКИЙ АНТИТОТАЛІТАРНИЙ ДИ...

              • Змістовий модуль 6. МИСТЕЦЬКІ ПРОЕКЦІЇ МІЖКУЛЬТУРН...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Європейські стратегії формування толерантного сусп ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Європейські стратегії формування толерантного сусп...
  7. Змістовий модуль 2. СУСПІЛЬНІ ІНСТИТУТИ ФОРМУВАННЯ...
  8. Самостійна робота

Самостійна робота

Умови завершення

Аналітичний кейс: підготуйте презентацію на одному з цифрових сервісів (приміром, Canva) на тему «Дискримінація: долаючи стереотипи й упередження» (студенти самостійно обирають предмет дослідження: конкретна вразлива група або меншина (ветерани війни, ВПО, мігранти, гомосексуальні люди, люди з інвалідністю, національні меншини, бездомні люди, жінки і дівчата, літні люди, наркозалежні люди).

Творче завдання: підготувати медіаматеріал (інтерв’ю, портретний нарис, проблемну статтю, есе) або соціальну рекламу (постер, відео), у яких би розкривалася проблема толерантності в українському суспільстві.

Попередня секція
Практичне заняття 2
Наступна секція
Підсумковий тест до Теми 1-2
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток