Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

            • archive

            • Проєктна діяльність у галузі історії та археології...

            • Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю...

              • General

              • Практичні заняття

                • FileВступна лекція

                • AssignmentПрактичне заняття 1. Доіндустріальне суспільство у...

                • AssignmentПрактичне заняття 2. Становлення і розвиток індуст...

                • AssignmentПрактичне заняття 3. Україна в глобалізованому світі

                • AssignmentПрактичне заняття 4. Трансформація держави та міжн...

                • PageЯк змінюються війни? Частина 1. Тоффлер та ван Кре...

                • PageЯк змінюються війни? Частина 2. Думки ван Кревельд...

                • PageЯк змінюються війни? Частина 3. Кількість проти як...

                • PageЯк змінюються війни? Частина 4. Трансформація й ро...

                • AssignmentПрактичне заняття 5. Постіндустріальна економіка

                • AssignmentПрактичне заняття 6. Роботизація та 3-D друк як ру...

                • AssignmentПрактичне заняття 7. Штучний інтелект та перспекти...

                • AssignmentПрактичне заняття 8. Освіта в епоху діджиталізації

                • AssignmentПрактичне заняття 9. Урбанізація та її перспективи...

                • AssignmentПрактичне заняття 10. Трансформація духовно-релігі...

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

              • New section

            • Кіномистецтво та екранні медіа: історико-культурол...

            • Англійська мова ділової комунікації

            • Професійний переклад суспільно-політичних текстів ...

            • Англійська мова

            • Політичні системи та електоральні моделі у країна...

            • Інформаційні війни та пропаганда у міжнародних від...

            • Міжнародні гуманітарні відносини (Давлєтов Олекс...

            • Молодіжні рухи Європи (20-21 ст.)

            • Новітня історія Західної Європи та Північної Амер...

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація

          • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин
  6. Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю...
  7. Практичні заняття
  8. Практичне заняття 1. Доіндустріальне суспільство у...

Практичне заняття 1. Доіндустріальне суспільство у загальних рисах.

Completion requirements


  1. Сутність доіндустріального суспільства. Доіндустріальний, аграрний, традиційний.
  2. Економічна модель доіндустріального суспільства.
  3. Доіндустріальний соціум
        • Ієрархія та влада
        • Освіта
        • Родина та сімейні цінності

Семінарське заняття присвячено докладному розгляду доіндустріального суспільства, яке дало поштовх розвитку людської цивілізації у сучасному сенсі цього слова. В першому питанні необхідно розібратися у термінології. Звідки взявся термін «доіндустріальне суспільство»? Чи «доіндустріальний» = «аграрний» = «традиційний»? В чому особливості цих трьох термінів? Для відповіді на це питання слід проаналізувати праці видатних теоретиків стадійного розвитку – Волта Ростоу, Карла Маркса, Даніела Белла,  та Елвіна Тоффлера. Кожен з них по-своєму описав цю стадію людського суспільства. Спільні та окремі риси у поглядах класиків допоможуть краще зрозуміти сутність доіндустріального суспільства як явища.

Друге питання присвячене економічним аспектам розвитку доіндустріального суспільства. На чому базувалося людське господарство в цю епоху? Як відбувалися економічні зміни, чи з’являлися революційні винаходи? Чи припустимо застосовувати термін «прогрес» до цієї епохи?

У третьому питанні розглядається суспільний розвиток доіндустріальної епохи. Влада, освіта та родина – важливі аспекти функціонування суспільства. В чому полягали особливості політичного устрою в цей період? Як відбувалася підготовка працівників? Які стосунки підтримувалися у родині?

Головне питання, яке постійно слід ставити при дослідженні теми: Чому все відбувалося саме так і які наслідки це спричинило?

При підготовці до семінарського заняття вітається також самостійний пошук літератури.

Література
Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество
Маклюэн М. Галактика Гутенберга: Сотворение человека печатной культуры
Ростоу В. Стадии экономического роста
Тоффлер Е. Третя хвиля

  • Аграрное, доиндустриальное, традиционное общество - взгляд по-новому.pdf Аграрное, доиндустриальное, традиционное общество - взгляд по-новому.pdf
    12 November 2025, 5:15 PM
  • Демографічні процеси в доіндустріальних суспільствах та їх вплив на розвиток економіки.pdf Демографічні процеси в доіндустріальних суспільствах та їх вплив на розвиток економіки.pdf
    12 November 2025, 5:15 PM
Previous activity
Вступна лекція
Next activity
Практичне заняття 2. Становлення і розвиток індустріального суспільства
Data retention summary
Get the mobile app