Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

            • archive

            • Проєктна діяльність у галузі історії та археології...

            • Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю...

              • Introduzione

              • Практичні заняття

                • FileВступна лекція

                • CompitoПрактичне заняття 1. Доіндустріальне суспільство у...

                • CompitoПрактичне заняття 2. Становлення і розвиток індуст...

                • CompitoПрактичне заняття 3. Україна в глобалізованому світі

                • CompitoПрактичне заняття 4. Трансформація держави та міжн...

                • PaginaЯк змінюються війни? Частина 1. Тоффлер та ван Кре...

                • PaginaЯк змінюються війни? Частина 2. Думки ван Кревельд...

                • PaginaЯк змінюються війни? Частина 3. Кількість проти як...

                • PaginaЯк змінюються війни? Частина 4. Трансформація й ро...

                • CompitoПрактичне заняття 5. Постіндустріальна економіка

                • CompitoПрактичне заняття 6. Роботизація та 3-D друк як ру...

                • CompitoПрактичне заняття 7. Штучний інтелект та перспекти...

                • CompitoПрактичне заняття 8. Освіта в епоху діджиталізації

                • CompitoПрактичне заняття 9. Урбанізація та її перспективи...

                • CompitoПрактичне заняття 10. Трансформація духовно-релігі...

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

              • Nuova sezione

            • Кіномистецтво та екранні медіа: історико-культурол...

            • Англійська мова ділової комунікації

            • Професійний переклад суспільно-політичних текстів ...

            • Англійська мова

            • Політичні системи та електоральні моделі у країна...

            • Інформаційні війни та пропаганда у міжнародних від...

            • Міжнародні гуманітарні відносини (Давлєтов Олекс...

            • Молодіжні рухи Європи (20-21 ст.)

            • Новітня історія Західної Європи та Північної Амер...

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація

          • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю ...

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин
  6. Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю...
  7. Практичні заняття
  8. Практичне заняття 7. Штучний інтелект та перспекти...

Практичне заняття 7. Штучний інтелект та перспективи людства

Aggregazione dei criteri

  1. Сучасний етап розвитку штучного інтелекту. 
  2. Види ШІ та сфери його застосування. 
  3. Машинне навчання. Інтернет речей та великі масиви даних. 
  4. Інформаційна безпека у нових умовах. 
  5. Перспектива досягнення технологічної сингулярності та еволюція homo sapiens. 
  6. Етичні аспекти розвитку штучного інтелекту.


Матеріали для опрацювання

  1. Цивилизация гигаполисов. Что придёт на смену национальному государству?
  2. Tencent запускает систему кредитно-социального рейтинга граждан
  3. Как государства борются за «цифровых кочевников»
  4. В китайской школе используют систему распознавания лиц для слежки за отвлекающимися учениками
  5. Без Siri, Алисы и «Окей, Google»: как и зачем нас подслушивают собственные телефоны
  6. Китайско-американская гонка интеллектуальных вооружений
  7. Кьелл Нордстрем: К 2030 году вместо 28 стран ЕС будут 50 мощных экономических хабов
  8. Урбанисты: к 2050 году высота небоскребов превысит 1,6 тыс. м
  9. Концлагерь на 10 миллионов уйгуров Китай построил в провинции Синьцзян полицейское государство будущего. 
  10. «Я — гражданин третьего сорта». Как смартфоны помогают строить новое классовое общество по принципу благонадежности
  11. Мир антиутопии стал реальностью: в китайских поездах предупреждают о снижении социального рейтинга за плохое поведение
  12. «Техногуманизм и датаизм станут главными религиями будущего»
  13. Футуристическая теология
  14. Мы больше верим тому, что выдумали сами, подтвердили ученые
  15. Культ бот-бога. Как и кому мы будем молиться в эпоху искусственного сверхинтеллекта
  16. Famous Hacker Thinks We’re Living in Simulation, Wants to Escape
  17. Pause Giant AI Experiments: An Open Letter
  18. Pausing AI Developments Isn't Enough.

Також обов'язковою умовою є самостійний пошук джерел.

Attività precedente
Практичне заняття 6. Роботизація та 3-D друк як рушійні сили економічних та соціальних змін
Attività successiva
Практичне заняття 8. Освіта в епоху діджиталізації
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile