Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Система електронного забезпечення навчання ЗНУ
Пошук курсів
Оцінка якості курсу
Продовжити
1.
Факультет/кафедра
Кафедра дошкільної та початкової освіти
2.
Курс
Кар'єрний level-up: Soft skills _1
3.
Оцініть, будь ласка, рівень забезпечення курсу теоретичним матеріалом (лекціями, посиланнями на електронні ресурси та літературою).
(1)
низький рівень забезпечення
(2)
нижче середнього рівень забезпечення
(3)
середній рівень забезпечення
(4)
вище середнього рівень забезпечення
(5)
високий рівень забезпечення
4.
Скажіть, будь ласка, надає викладач рекомендації, коментарі щодо підготовки семінарських, практичних занять та завдань для самостійної роботи або ні? (рекомендації та пояснення можуть бути надані викладачем як усно, так і у формі методичних рекомендацій)
(1)
ні, не надає
(2)
так, надає час від часу (або за запитом студентів)
(3)
так, надає постійно
5.
Наскільки Ви задоволені рівнем таких рекомендацій до курсу в цілому?
(1)
повністю не задоволений
(2)
скоріше, не задоволений
(3)
наскільки задоволений, настільки і не задоволений
(4)
скоріше, задоволений
(5)
повністю задоволений
(6)
я не бачив методичних рекомендацій / викладач не надавав рекомендацій, тому не можу їх оцінити
6.
Оцініть рівень задоволеності формою проведення лекційних занять.
(1)
повністю не задоволений
(2)
скоріше, не задоволений
(3)
наскільки задоволений, настільки і не задоволений
(4)
скоріше, задоволений
(5)
повністю задоволений
(6)
немає лекційних занять
7.
Оцініть рівень задоволеності формою проведення семінарський занять.
(1)
повністю не задоволений
(2)
скоріше, не задоволений
(3)
наскільки задоволений, настільки і не задоволений
(4)
скоріше, задоволений
(5)
повністю задоволений
(6)
немає семінарських занять
8.
Оцініть рівень задоволеності формою проведення практичних/лабораторних занять.
(1)
повністю не задоволений
(2)
скоріше, не задоволений
(3)
наскільки задоволений, настільки і не задоволений
(4)
скоріше, задоволений
(5)
повністю задоволений
(6)
немає практичних та лабораторних занять
9.
Оцініть рівень задоволеності формою підготовки завдань для самостійної роботи.
(1)
повністю не задоволений
(2)
скоріше, не задоволений
(3)
наскільки задоволений, настільки і не задоволений
(4)
скоріше, задоволений
(5)
повністю задоволений
(6)
виконання завдань для самостійної роботи є не обов’язковим, тому я їх не виконував та оцінити не можу
10.
Наскільки зрозумілими є завдання для самостійної роботи?
(1)
повністю не зрозумілими
(2)
скоріше, не зрозумілими
(3)
наскільки зрозумілими, настільки і не зрозумілими
(4)
скоріше, зрозумілими
(5)
повністю зрозумілими
(6)
виконання завдань для самостійної роботи є не обов’язковим, тому я їх не виконував та оцінити не можу
11.
Наскільки тестові завдання до модулів відповідають навчальному матеріалу курсу?
(1)
повністю не відповідають
(2)
скоріше, не відповідають
(3)
наскільки відповідають, настільки і не відповідають
(4)
скоріше, відповідають
(5)
повністю відповідають
(6)
не виконував тестові завдання, не можу оцінити / немає тестових завдань
12.
Наскільки для Вас зрозумілою є система накопичення балів в межах даного курсу?
(1)
повністю не зрозуміла
(2)
скоріше, не зрозуміла
(3)
наскільки зрозуміла, настільки і не зрозуміла
(4)
скоріше, зрозуміла
(5)
повністю зрозуміла
13.
Як Ви оцінюєте існуючі можливості добору балів в межах курсу?
(1)
не існує механізму добору балів з курсу в принципі
(2)
існуючих можливостей, скоріше, не достатньо
(3)
50/50
(4)
існуючих можливостей, скоріше, достатньо
(5)
створені усі умови для добору балів
(6)
не можу оцінити, ніколи не добирав бали, не обізнаний з цього питання
14.
Оцініть вміння викладача зацікавити студентів власною дисципліною.
(1)
викладач не вміє зацікавити студентів
(2)
викладач переважно не вміє зацікавити студентів
(3)
викладач іноді вміє зацікавити студентів, а іноді йому це не вдається
(4)
викладач переважно вміє зацікавити студентів
(5)
викладач вміє зацікавити студентів
15.
Оцініть рівень об’єктивності оцінювання викладача в межах курсу.
(1)
низький рівень
(2)
нижче середнього рівень
(3)
середній рівень
(4)
вище середнього рівень
(5)
високий рівень
16.
Наскільки цінним в цілому для Вас є прослуханий курс з точки зору подальшої практичної діяльності?
(1)
абсолютно не цінним
(2)
скоріше, не цінним
(3)
50/50 – щось в межах курсу є цінним, а щось – ні
(4)
скоріше, цінний
(5)
дуже цінний
17.
Якби даний курс входив до числа навчальних курсів за вибором. Чи обрали би Ви його?
(1)
низький рівень
(2)
нижче середнього рівень
(3)
середній рівень
(4)
вище середнього рівень
(5)
високий рівень
18.
Оцініть загальний рівень успішності групи з даного курсу.
(1)
низький рівень
(2)
нижче середнього рівень
(3)
середній рівень
(4)
вище середнього рівень
(5)
високий рівень
19.
Скільки сумарно балів Ви на даний момент отримали за даний курс? (надрукуйте -99, якщо ви не знаєте свою кількість балів)
20.
Що, на Вашу думку, варто було б змінити в організації викладання та самому викладанні даного курсу? (залиште будь-які свої побажання, коментарі та пропозиції)
Обов’язкові поля форми помічені символом
.
Продовжити