Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Русский (ru)
Українська (uk)
Вхід
Статистичні методи о ...
Пошук курсів
Оцінка якості курсу
Продовжити
Наскільки Ви задоволені курсом "Статистичні методи обробки результатів педагогічних досліджень засобами інформаційних технологій"?
Не вибрано
(1) Не задоволений
(2) Скоріше не задоволений
(3) Як задоволений так і не задоволений
(4) Скоріше задоволений
(5) Повністю задоволений
Оберіть змістові модулі, які виявилися найбільш складними для Вас.
Змістовий модуль 1. Основи вимірювання та кількісного опису даних
Змістовий модуль 2. Кореляційний аналіз в педагогічному дослідженні
Змістовий модуль 3. Перевірка статистичних гіпотез
Змістовий модуль 4. Багатомірні методи математичної статистики
Які теми або статистичні методи, якими Ви оволоділи під час вивчення дисципліни, стануть в нагоді під час наукової роботи?
Які теми Ви рекомендували б додати до курсу?
Оцініть рівень змісту та оформлення електронного курсу дисципліни.
Не вибрано
(1) низький рівень
(2) нижче середнього рівня
(3) середній рівень
(4) вище середнього рівня
(5) високий рівень
Оцініть рівень забезпеченості електронного курсу теоретичними матеріалами та методичними рекомендаціями.
Не вибрано
(1) низький рівень
(2) нижче середнього рівня
(3) середній рівень
(4) вище середнього рівня
(5) високий рівень
Можливо якісь теми не потрібно вивчати,. Поясніть свою пропозицію
Наскільки зрозумілими були контрольні заходи та система накопичення балів?
Не вибрано
(1) повністю не зрозумілими
(2) скоріше не зрозумілими
(3) наскільки зрозумілими, настільки й не зрозумілими
(4) скоріше зрозумілими
(5) повністю зрозумілими
Можливо Вам сподобалися якісь рішення та елементи електронного курсу?
Оцініть, будь-ласка, рівень викладання лекцій
Не вибрано
(1) низький рівень
(2) рівень нижче середнього
(3) середній рівень
(4) рівень вище середнього
(5) високий рівень
Оцініть, будь-ласка, рівень проведення практичних занять
Не вибрано
(1) низький рівень
(2) рівень нижче середнього
(3) середній рівень
(4) рівень вище середнього
(5) високий рівень
Оцініть вміння викладача зацікавити власною дисципліною.
Не вибрано
(1) низький рівень
(2) рівень нижче середнього
(3) середній рівень
(4) рівень вище середнього
(5) високий рівень
Обов’язкові поля форми помічені символом
.
Продовжити