Przejdź do głównej zawartości
Polski (pl)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Zaloguj
Статистичні методи о ...
Przeszukaj kursy
Оцінка якості курсу
Kontynuuj
Наскільки Ви задоволені курсом "Статистичні методи обробки результатів педагогічних досліджень засобами інформаційних технологій"?
Nie wybrano
(1) Не задоволений
(2) Скоріше не задоволений
(3) Як задоволений так і не задоволений
(4) Скоріше задоволений
(5) Повністю задоволений
Оберіть змістові модулі, які виявилися найбільш складними для Вас.
Змістовий модуль 1. Основи вимірювання та кількісного опису даних
Змістовий модуль 2. Кореляційний аналіз в педагогічному дослідженні
Змістовий модуль 3. Перевірка статистичних гіпотез
Змістовий модуль 4. Багатомірні методи математичної статистики
Які теми або статистичні методи, якими Ви оволоділи під час вивчення дисципліни, стануть в нагоді під час наукової роботи?
Які теми Ви рекомендували б додати до курсу?
Оцініть рівень змісту та оформлення електронного курсу дисципліни.
Nie wybrano
(1) низький рівень
(2) нижче середнього рівня
(3) середній рівень
(4) вище середнього рівня
(5) високий рівень
Оцініть рівень забезпеченості електронного курсу теоретичними матеріалами та методичними рекомендаціями.
Nie wybrano
(1) низький рівень
(2) нижче середнього рівня
(3) середній рівень
(4) вище середнього рівня
(5) високий рівень
Можливо якісь теми не потрібно вивчати,. Поясніть свою пропозицію
Наскільки зрозумілими були контрольні заходи та система накопичення балів?
Nie wybrano
(1) повністю не зрозумілими
(2) скоріше не зрозумілими
(3) наскільки зрозумілими, настільки й не зрозумілими
(4) скоріше зрозумілими
(5) повністю зрозумілими
Можливо Вам сподобалися якісь рішення та елементи електронного курсу?
Оцініть, будь-ласка, рівень викладання лекцій
Nie wybrano
(1) низький рівень
(2) рівень нижче середнього
(3) середній рівень
(4) рівень вище середнього
(5) високий рівень
Оцініть, будь-ласка, рівень проведення практичних занять
Nie wybrano
(1) низький рівень
(2) рівень нижче середнього
(3) середній рівень
(4) рівень вище середнього
(5) високий рівень
Оцініть вміння викладача зацікавити власною дисципліною.
Nie wybrano
(1) низький рівень
(2) рівень нижче середнього
(3) середній рівень
(4) рівень вище середнього
(5) високий рівень
W tym formularzu są pola wymagane oznaczone
Kontynuuj