Sunday 2 June 2024 15:04 PM
Сайт: Система електронного забезпечення навчання ЗНУ
Курс: Механізм побудови партнерських відносин у бізнесі (Дибчинська Яна Станіславівна) (Механізм побудови партнерських відносин у бізнесі (Дибчинська Яна Станіславівна))
Глосарій: Глосарій
Б
Благодійний фонд - некомерційна організація, заснована громадянами і (або) юридичними особами на основі добровільних майнових внесків з соціальними, благодійними, культурними, освітніми чи іншими суспільнокорисними цілями; його різновидами виступають:
➢ приватний фонд - це благодійний фонд, заснований за бажанням і на кошти приватної особи, може бути створений як однією людиною, так і групою осіб;
➢ корпоративний фонд - створюється на кошти бізнес-компанії;
➢ фонд місцевого співтовариства - створюється за рахунок коштів муніципального бюджету, бізнесу та збору пожертвувань від населення.
|
Благодійність - добровільна діяльність громадян та юридичних осіб з безкорисливої (безоплатної або на пільгових умовах) передачі громадянам або юридичним особам майна, у тому числі грошових коштів, безкорисливого виконання робіт, надання послуг, надання іншої підтримки.
|
Бренд (англ. brand, синонім: марка) - назва фірми, товару, сімейства товарів, послуги тощо, їхній індивідуальний офіційний торговий знак; передбачає широку популярність певного об'єкту, впізнанність, унікальність, глибоке впровадження в свідомість обширної цільової аудиторії, значну цінність в очах споживачів; дотичні словосполучення: brand-name - словесна частина бренду, brand-image - візуальний образ бренду, brand-loyalty - відданість бренду, brand-equity - гідність бренду, його торгова репутація.
|
Брендінг (англ. branding) - процес створення, посилення і підтримки бренду; включає спільну дію всіх елементів фірмового стилю, всіх видів маркетингових комунікацій (реклами, PR, стимулювання збуту, прямих листів), особистого спілкування і спонсорства.
|