Wednesday, 17 July 2024, 13:09
Сайт: Система електронного забезпечення навчання ЗНУ
Курс: Механізм побудови партнерських відносин у бізнесі (Дибчинська Яна Станіславівна) (Механізм побудови партнерських відносин у бізнесі (Дибчинська Яна Станіславівна))
Глоссарий: Глосарій
Л
Логотип (англ. logotype, logo) - друкований фірмовий або товарний знак компанії або продукту (може бути представлений у вигляді емблеми або рекламного девізу - слогану), який використовується для їхньої негайної ідентифікації.
|
Лояльність бренду (англ. brand loyalty) - прихильність споживача певному бренду товару або послузі, сприяюча новим покупкам товарів даного бренду.
|
Лояльність споживачам (англ. customer loyalty) - нова рушійна сила маркетингу; через перенасиченість ринку товарами, влада переходить від продукту до споживача, лояльність бренду зникає; щоб вижити, компанії вимушені створювати лояльні відносини зі своїми клієнтами, з кожним з них водночас.
|