Saturday 29 June 2024 17:46 PM
Сайт: Система електронного забезпечення навчання ЗНУ
Курс: Теорія організацій (Онищенко О.А.) (Теорія організацій)
Глосарій: Глосарій з дисципліни
М
Маніпуляція
(від франц. Manipulation – Звернення; дію руками) – способи надання психологічного тиску на колективи, окремі особистості при проведенні реорганізації, формуванні громадської думки.
|
Маркетинг поведінковий
Вивчення ринку поведінки виробників і контрагентів, виходячи з виробленої в організації стратегії розвитку і відповідно до моделей поведінки для адаптації організації до зовнішнього середовища.
|
Межі організації
Межі існування: в часі (ЖЦО), в просторі (територіальні межі), по власності (право володіти, розпоряджатися, користуватися майном організації).
|
Менеджер-експатріант
Менеджер з країни, в якій розташована головна штаб-квартира фірми, який отримав призначення в іншу країну.
|
Менталітет
(Від франц. Mentalite – Мислення) – умонастрій і пов'язані з ним життєві позиції, модель поведінки; визначається етнічним корінням, духовними цінностями, особливостями культури.
|
Мистецтво
Вищий рівень розвитку професійних, ділових та особистих якостей індивіда, що характеризує вищу оцінку його досягнень, що забезпечує суспільне визнання.
|
Мотив
(Від лат. movere- Приводити в рух, штовхати) – внутрішнє спонукання індивіда до діяльності, пов'язане з задоволенням певних потреб.
|
Мотивація
Спонукання, що змушують індивіда діяти певним чином.
|
Мультікультуралізація
Формування мультинаціональної культури в організаціях, в яких працівники, що належать до двох або більше культурам, взаємодіють один з одним на постійній основі.
|