Sunday 30 June 2024 00:34 AM
Сайт: Система електронного забезпечення навчання ЗНУ
Курс: Управління розвитком кар'єри (Управління розвитком кар'єри)
Глосарій: Глосарій
Д
ДІЛОВА КАР'ЄРАпоступове просування особистості в будь-якій сфері діяльності / зміна навичок, здібностей, кваліфікаційних можливостей і розмірів винагороди, пов'язаних з діяльністю; просування вперед по один раз обраному шляху діяльності, досягнення популярності, слави, збагачення.
|
ДІЛОВА ОЦІНКАінструмент, що дозволяє визначати індивідуальні особливості працівників, їх сильні і слабкі сторони, мотиваційні потреби і потенційні можливості; виступає засобом реалізації як цілей кадрової політики, так і цілей діяльності всієї організації.
|
ДОКУМЕНТвідомості, зафіксовані на матеріальному носії, що мають офіційний характер і підлягають використанню або подальшій обробці і передачі адресату.
|
ДОКУМЕНТООБІГ рух документів в організації з моменту їх створення або отримання до завершення виконання: відправлення та (або) напрямку в справу.
|
Е
ЕКОНОМІЧНА АДАПТАЦІЯпристосування персоналу до рівня і регулярності оплати його праці.
|
ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ співвідношення фінансових результатів і витрат.
|
ЕКСТРАВЕРТ"звернений назовні" - відкритий світу, товариський, легко орієнтується в новій обстановці, гостро потребує постійного надходження зовнішньої інформації, легко пристосовується до навколишнього світу, постійно множить контакти з оточуючими, активно включається в роботу.
|
ЕЛЕМЕНТИ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИчастини, що становлять корпоративну культуру конкретної організації: мета, програма, клієнти та партнери, специфіка діяльності, особливості персоналу, правила і норми поведінки співробітників в організації та поза нею.
|
ЕЛЕМЕНТИ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУпрофесійні знання; загальна інформованість; творчі навички (інтелектуальний капітал); чинник фізичного здоров’я (природний капітал); чинник психічного здоров’я; мотивації (соціальний капітал); контакти (громадянський капітал); культурно-особистісні орієнтації
|
ЕМПАТІЯ розуміння емоційного стану іншої людини за допомогою співпереживання, проникнення в її суб'єктивний світ. Той чи інший рівень емпатії є професійно необхідною якістю для всіх фахівців, робота яких безпосередньо пов'язана з людьми (чиновники, керівники, продавці, менеджери персоналу, педагоги, психологи, психотерапевти та ін.).
|