PR-технології –сукупність прийомів та способів діяльності по організації взаємодії з громадськістю, що направлена на оптимізацію реалізації цілей та завдань суб'єкта управління в конкретному просторі та часі. |
Аналіз політичної ситуації –послідовний аналіз структурних компонентів політичної ситуації, що здатні впливати одне на одного та на ситуацію в цілому. |
Аналітичні технології політичного консультування –передбачають здійснення аналізу та прогнозування політичної ситуації та ресурсів впливу на неї. |
Асоціація політичних консультантів –добровільне об'єднання, засноване на членстві, мета якого - пропаганда норм консультаційної діяльності та створення ринку консультаційних послуг в сфері політичної діяльності. Розрізняють регіональні, національні, міжнародні об'єднання. Можливе членство в декількох асоціаціях одночасно. |
Виборче політичне консультування –тип політичного консультування, що характеризується оптимізацією участі клієнта у виборчому процесі. |
Внутрішні політичні консультанти –консультанти, які працюють в конкретній суспільно-політичній організації. |
Зовнішні політичні консультанти –індивідуальні політичні консультанти або незалежні політконсалтингові організації, що надають послуги клієнту згідно умов договору. |
Кваліфікація консультанта –це ступінь професійної готовності, необхідний для виконання конкретного виду завдання. |
Консалтингова послугаінтелектуальний продукт, що залишається у володінні клієнта після завершення консультування. |
Консалтингова фірма –це спеціалізована організація, діяльність якої направлена на здійснення консалтингового супроводу діяльності суб'єктів політики, розробку і застосування політичних технологій у політичних процесах. |