Самостійна робота

Загальні поняття про синхронне навчання



Синхронний режим передбачає взаємодію між суб'єктами навчання, під час якої учасники одночасно фізично перебувають в аудиторії, майстерні, тощо або перебувають в віртуальному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції. Інакше кажучи, це проведення заняття в режимі реального часу в тому числі в обраному цифровому середовищі. Рівночасно присутні у віртуальному середовищі викладач/майстер та здобувачі освіти, спілкуються приблизно так, як це відбувається на офлайн занятті. Переваги • швидкий зворотний зв’язок від педагога: • можна відразу пояснити концепції та поняття, які викликають у слухачів складності; • організація групових активностей; • розвиток навичок комунікації й колаборації. • мотивація до навчання Недоліки • необхідність синхронізувати графік і підлаштовуватися під загальний темп навчання; • якщо індивідуальна увага педагога потрібна кільком слухачам, іншим доводиться чекати; • залежність ефективності навчання від особистості педагога; • високі вимоги до якості зв’язку під час занять. Синхронний режим — майже безпосередній зворотний зв’язок з обох сторін. Відповіді та реакції надходять швидко, як і на офлайн-занятті. Лише у цей спосіб учні можуть попрацювати за групами. Проте певна частина синхронного заняття йде на улагодження технічних перешкод.  14 Віртуальний клас Відеоконференція Онлайн-тренінг  Вебінар Синхронний режим Віртуальний клас Рис. 1. Варіанти навчання у синхронному режимі 15