Система накопичення балів

Розподіл балів, які отримують студенти

Поточний контроль знань

Залік

Сума

Контрольний

модуль 1

Контрольний

модуль 2

Індивідуальне завдання

Змістовий модуль 1

Змістовий модуль 2

30

30

20

20

100

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 - 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 - 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 - 84

(добре)

D

70 - 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 - 69

(достатньо)

FX

35 - 59

(незадовільно - з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 - 34

(незадовільно - з обов'язковим повторним курсом)

Об'єктом рейтингового оцінювання знань студентів є програмний матеріал дисципліни, засвоєння якого перевіряється під час контролю. Критерії комплексного оцінювання доводяться до студентів на початку викладання навчальної дисципліни.

Максимально можлива бальна оцінка, яку може набрати студент за всі модулі дисципліни і екзамен, дорівнює 100 балам.

Лабораторне заняття складається з двох частин. Перша частина занять - теоретична, включає різні форми виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу. Друга частина відводиться на виконання лабораторної роботи і оформлення звіту по ній.

Лабораторні роботимістять в собі індивідуальні (лабораторні або практичні) завдання з кожної теми модулю. За результатами виконання і захисту всіх лабораторних робіт студент одержує бальну оцінку за практикум з даного модулю, яка заноситься до системи рейтингу (максимально 15 балів). Лабораторна робота за кожною темою модуля повинна бути оформлена у лабораторному журналі та здана викладачеві до встановленого планом терміну.

Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючи такі критерії:

-повнота розкриття питання;

-правильність відповідей (правильне, чітке, достатньо глибоке викладення теоретичних понять);

-ступінь усвідомлення програмного матеріалу і самостійність міркувань;

-новизна навчальної інформації; рівень використання наукових (теоретичних знань);

-вміння користуватися засвоєними теоретичними знаннями;

-акуратність виконання роботи;

-цілісність, систематичність, логічна послідовність, уміння формулювати висновки;

-правильне заповнення таблиць протоколів;

-акуратність оформлення роботи.

Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою (3 бали):

-відвідування аудиторних занять - 1 бал;

-виконання всіх завдань лабораторної роботи повністю без помилок - 1 бал;

-захист лабораторної роботи на заннятті - 1 бал.

Результат виконання домашньої самостійної підготовки до кожного лабораторного заняття оцінюється окремо за такою шкалою (7 балів):

-виконання письмової домашньої роботи - 3 бали;

-відповіді на теоретичні питання на занятті - 3 бали;

-активна участь, доповнення на занятті - 1 бал.

Критерії оцінювання письмової домашньої роботи:

-3 бали виставляються студенту тоді, коли всі завдання виконані правильно, письмово відтворені у відповідності до вимог;

-2 баливиставляються студенту тоді, коли він виявляє розуміння основних понять, положень і фактів, проте завдання виконані не в повному обсязі або містять помилки;

-1 балвиставляється студенту тоді, коли домашня підготовка та завдання виконані частково;

-0 балвиставляється студенту тоді, коли домашнє завдання не виконано.

Критерії оцінювання відповіді на теоретичні питання на занятті:

-3 бали виставляються студенту тоді, коли його відповідь бездоганна за змістом, формою та обсягом. Це означає, що студент в повній мірі за програмою засвоїв увесь програмний матеріал, показує знання не лише основної, а й додаткової літератури, наводить власні міркування, робить узагальнюючи висновки, вдало наводить приклади;

-2 балипередбачає також високий рівень знань і навичок. При цьому відповідь повна, логічна, з елементами самостійності, але містить деякі неточності або пропуски в неосновних питаннях. Можливе слабке знання додаткової літератури, недостатня чіткість в визначенні понять;

-1 балвиставляється студенту тоді, коли він в загальній формі розбирається у матеріалі, але відповідь неповна, неглибока, містить неточності, робить помилки при формулюванні понять, відчуває труднощі, застосовуючи знання при наведенні прикладів.

-0 балів ставиться коли студент не знає значної частини програмного матеріалу, допускає суттєві помилки при висвітленні понять, на додаткові питання відповідає не по суті, робить велику кількість помилок в усній відповіді.

Тестові випробування складаються з 5 тестових завдань, які оцінюється по 1 балу кожний (5 балів).

До семінарських занять студенти оформлюють таблиці, де вони відображають основні характеристики основних кристалохімічних сполук:кристалічний стан, геометрію зовнішніх форм кристалів, просторові гратки, кристалічну структуру, методи дослідження, відомості з теорії зв'язку (15 балів).

Бальна система стимулювання активності студентів(3 бали).

Ця система додаткових балів вводиться з метою заохочування студентів до планомірної, систематичної роботи по вивченню теоретичного матеріалу, передбаченого даною дисципліною на лекційних заняттях, передбачених програмою модуля.

Наприкінці вивчення модулю кожен студент виконує завдання поточного модульного контролю, за результати виконання одержує бальну оцінку (12 балів), яка заноситься до системи рейтингу.

Результати виконання індивідуального завдання також заносяться до системи рейтингу (20 балів).

Підсумковий модульний (семестровий) контроль у формі заліку.

Студентові, який не з'явився в продовж навчального семестру на поточний модульний контроль згідно із встановленим кафедрою графіком, виставляється незалік з відповідного модуля.

Остання зміна: Wednesday 9 September 2020 11:21 AM