Силабус_Збройна_агресія_Росії
Збройна агресія Росії проти України (2014-2022) в епоху гібридних війн
Викладач: доктор історичних наук, професор Турченко Галина Федорівна
Кафедра: історії України, 5 корпус, ауд. 319
E-mail: galina_turchenko@ukr.net
Інші засоби зв’язку: Viber 0977302716
Факультет |
Історичний факультет, Запорізький національний університет |
||||||
Освітня програма |
Дисципліна вільного вибору в межах університету |
||||||
Рік |
3 |
Заг. назва курсу |
Збройна агресія Росії проти України (2014-2022) в епоху гібридних війн |
|
|
||
Кредити |
|
Навч. рік |
2021-2022 |
Тижні |
14 |
||
Початок курсу |
Лютий 2022 |
Коротке знайомство |
Знайомство з курсом відбувається онлайн в системі Moodle |
||||
Викладач/і |
Турченко Г.Ф. |
Асистенти |
--- |
||||
Консультації: | субота 14.30-16.00 ZOOM курсу; у інші дні – за попередньою домовленістю через VIBER. |
Поточне оцінювання |
1) Контрольні тестові завдання (1 Модуль) 2)
Контрольні тестові
завдання (2 Модуль)
|
Підсумкове оцінювання |
Залік (усно) |
|
10 лекцій |
Основними завданнями вивчення дисципліни "Збройна агресія Росії проти України (2014-2022) в епоху гібридних війн" є
– проаналізувати стан розробки зазначеної проблеми в історіографії;
–
з’ясувати особливості
становища Півдня як невід’ємної частини Українськи ;
– окреслити еволюцію поглядів більшовиків у 1918–1922 рр. на національно-територіальний характер Півдня України;
– визначити спільні риси у політиці радянського і сучасного російського режимів щодо Півдня і Сходу України;
– проаналізувати витоки новітньої російсько-української війни.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– динаміку змін етнічного складу населення південноукраїнського регіону;
- особливості становища Півдня як невід’ємної
частини Українськи;
– основні напрямки еволюції політики російських - більшовицького та білогвардійських режимів А. Денікіна і П. Врангеля у питанні про національний характер і
територіальну приналежність Півдня України;
– обставини появи в 1764 р. російського імперського проекту «Новоросія» і спроби його реалізації царським режимом, Тимчасовим урядом 1917 р., радянською владою і сучасною Росією.
вміти:
– аналізувати історичний матеріал, працювати з історичними джерелами, проводити наукову та дослідницьку роботу;
– брати участь у дискусіях, виступати з доповідями;
– вiльно володiти конкретним фактичним i статистичним матерiалом з iсторiї південноукраїнського регіону ХІХ – початку ХХ ст.;
– використовувати методологічні прийоми і правила порівняння для забезпечення наукового характеру порівнянь.
Курс "Збройна агресія Росії проти України (2014-2022) в епоху гібридних війн" поділено на 2 модулі.
Кожний модуль має ряд поточних контрольних заходів і закінчується підсумковим контролем у формі тестів та аналітичних завдань. Підсумковий модульний контроль проводиться під час контрольних тижнів.
За кожний вид поточного і підсумкового контролю студент отримує бальні оцінки, які підсумовуються у межах модулю і виступатимуть надалі складовою загальної бальної оцінки за всі модулі дисципліни.
Одержання студентом мінімальної бальної оцінки (35 балів) за кожний з двох модулів є обов’язковою умовою його допуску до заліку з дисципліни.
Студентам, які набрали мінімально необхідну кількість балів (60 балів), залік може бути виставлений без додаткових умов.
Види контролю і система накопичення балів
Поточний контроль передбачає:
– виконання контрольних тестів з Модуля 1 і Модуля 2 в системі MOODLE, за які студент може отримати максимум 30 балів (за два Модуля – максимум 60 балів).
Для підвищення рейтингового балу студент може скласти підсумковий залік.
Підсумковий контроль з курсу передбачає:
– складання заліку (відповіді на 2 розгорнутих теоретичних питання і 2 тести). Залік проходить в усній формі. За результатами складання заліку можна максимально отримати 40 балів. (30 балів – за аналітичні питання та 10 за два тести).
Розподіл балів за видами роботи та формами контролю
Максимальна оцінка, яку студент може заробити протягом семестру, включаючи й екзамен, дорівнює 100 балам, що деталізовано у наступній схемі:
1. Поточний контроль – 60 балів,
у тому числі:
1.1. Модуль 1-й – 30 балів
1.1.1. Модульна контрольна робота-тести – 30 б
1.2. Модуль 2-й – 30 балів
1.2.1. Модульна контрольна робота-тести – 30 б.
2. Підсумковий контроль (залік) – 40 балів.