Система накопичення балів

Система накопичення балів – проста сума всіх балів, які отримано студентом за семестр під час вивчення курсу. Розподіл балів, які отримують студенти, за темами кожного розділу наведено в таблиці:

 

Види контролю і система накопичення балів

 

Вид контрольного заходу

Кількість контрольних заходів

Кількість балів за 1 захід

Усього балів

1

Тестування в системі moodle

2

10

20

2

Контрольне тестування

10

2

20

3

Розв’язок практичних задач

4

1

4

4

Індивідуальне опитування (захист доповідей)

6

1

6

 

Контрольна робота

2

5

10

5

Залік

1

 

40

 

Разом

21

 

100

 

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ студентів на практичних заняттях

Практичні заняття дозволяють студентам набути уміння, передбачені робочою програмою курсу. За кожною темою дисципліни студент отримує бали за індивідуальне опитування, розв’язання вправ і практичних задач, контрольне тестування в кінці кожної теми.

У разі індивідуального опитування (захисту доповідей) бали нараховуються за такою схемою:

–      5 балів – відповідь відзначається повнотою викладення без допомоги викладача. Студент володіє узагальненими знаннями з предмета, аргументовано використовує їх у нестандартних ситуаціях; вміє застосовувати вивчений матеріал для внесення власних аргументованих суджень у практичній педагогічній діяльності.

–      Студент має системні, дієві здібності у навчальній діяльності, користується широким арсеналом засобів доказу своєї думки, вирішує складні проблемні завдання; схильний до системно-наукового аналізу та прогнозування явищ; уміє ставити та розв'язувати проблеми.

–      4 бали – відповідь – повна з деякими огріхами, викладена без допомоги викладача. Студент вільно володіє вивченим матеріалом, зокрема застосовує його на практиці; вміє аналізувати і систематизувати наукову та методичну інформацію. Може використовувати загальновідомі доводи у власній аргументації, здатен до самостійного опрацювання навчального матеріалу; виконує дослідницькі завдання, але потребує консультації викладача.

–      3 бали – відповідь відзначаються неповнотою викладення без допомоги викладача. Студент може зіставити, узагальнити, систематизувати інформацію під керівництвом викладача; знання є достатньо повними; вільно застосовує вивчений матеріал у стандартних педагогічних ситуаціях. Відповідь його повна, логічна, обґрунтована, але з деякими неточностями. Здатен на реакцію відповіді іншого студента, опрацювати матеріал самостійно, вміє підготувати реферат і захистити його найважливіші положення.

–      2 бали – відповідь відзначається неповнотою викладення за консультацією викладача. Студент володіє матеріалом на початковому рівні (значну частину матеріалу засвоює на репродуктивному рівні). З допомогою викладача здатен відтворювати логіку наукових положень; має стійкі навички роботи з конспектом, може самостійно оволодіти більшою частиною навчального матеріалу. Може аналізувати навчальний матеріал, порівнювати і робити висновки; відповідь його правильна, але недостатньо осмислена.

–      1 бал – відповідь  відзначається фрагментарністю викладення за консультацією викладача або під його керівництвом. Студент володіє навчальним, матеріалом, виявляє здатність елементарно викласти думку.

Студент володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів; з допомогою викладача виконує елементарні завдання; контролює свою відповідь з декількох простих речень; здатний усно відтворити окремі частини теми.

За розв’язання вправ і практичних задач бали нараховуються за такою схемою:

–      5 балів – студент правильно розв`язав задачу;

–      4 бали – студент розв`язав задачу з виправленнями, описками, консультаціями;

–      3 бали – студент розв`язав задачу з помилками;

–      2 бали – студент правильно виписав формулу, за якою розв`язується задача та зробив спробу її розв`язання;

–      1 бали – студент правильно виписав формулу, за якою розв`язується задача;

–      0 – студент не розв`язав задачу.

Якщо студент не набрав на практичних заняттях допуск до екзамену, то він має право добирати бали на консультації.

У межах кожного розділу студенти також проходять тестування в системі MOODLE, що дозволяє додатково перевірити теоретичні знання студента. Поточна атестація №1 та №2 складається з теоретичної та практичної частин. Теоретична частина дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться у формі тестування в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатом тестування, складає 5 балів.

Тест складається з 50 тестових завдань. Тестове завдання містить 4 відповіді, одна з яких є правильною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 0,1 бала.

Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі заліку.

Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то до заліку він не допускається.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАЛІКОВОЇ РОБОТИ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання залікової роботи, становить 40 балів. Залікова робота містить два теоретичні питання, відповідно, одне оцінюється в 10 балів; задачу, яка оцінюється в 10 балів; пояснення суті 5 термінів, кожне з яких оцінюється в 2 бали.

Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється за такою шкалою:

–      10 балів – студент має глибокі, міцні, узагальнені, системні знання з предмета, уміння застосувати знання, творчу, навчальну діяльність та має дослідницький характер, самостійно оцінює різноманітні життєві ситуації, явища, факти, виявляє і відстоює особистісну позицію.

–      8-9 – студент дав неповну відповідь без суттєвих помилок.

–      6-7 – студент дав неповну відповідь з незначними помилками.

–      4-5 – студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання.

–      2-3 – знання неповні, поверхневі. Студент відновлює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмисллено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. Здатний вирішувати завдання за зразком. Володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

–      1 – відповідь студента при відтворенні навчального матеріалу елементарна, фрагментарна, обумовлюється початковим уявленням про предмет вивчення.

–      0 балів – студент не відповів на питання або дав не правильну відповідь.

Результат розв’язання  студентом однієї задачі оцінюється за такою шкалою:

–      10 балів – студент правильно розв`язав задачу;

–      8-9 балів – студент розв`язав задачу з виправленнями, описками, консультаціями;

–      6-7 балів – студент розв`язав задачу з незначними помилками;

–      5 балів – студент розв`язав задачу з помилками;

–      4 – студент розв`язав задачу з помилками але зрозуміло, що він знає алгоритм вирішення задачі;

–      2-3 бали – студент правильно виписав формулу, за якою розв`язується задача та зробив спробу її розв`язання;

–      1 бал – студент правильно виписав формулу, за якою розв`язується задача;

–      0 – студент не розв`язав задачу.

Результат розкриття студентом сутності термінів (2 бали за 1 терміна;

–      1,5 бала: студент дав не повну характеристику терміну без суттєвих помилок або з незначними помилками;

–      1-0,5 бала: студент дав не повну характеристику терміну з суттєвими помилками або зі значними помилками;

–      0 балів: студент не знає визначення терміна.

Студент за бажанням та попереднім погодженням з викладачем може підготувати індивідуальне завдання, результат оцінювання виконання якого може бути включено до оцінювання залікової роботи.

У разі виконання студентом  індивідуального завдання,  результат оцінюється так:

–      20 балів – студент має глибокі, міцні, узагальнені, системні знання з предмета, уміння застосувати знання, творчу, навчальну діяльність та має дослідницький характер, самостійно оцінює різноманітні життєві ситуації, явища, факти, виявляє і відстоює особистісну позицію.

–      16-19 – студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок.

–      11-15 – студент дав не повну відповідь з незначними помилками.

–      6-10 – знання неповні, поверхневі. Студент відновлює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмисллено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. Здатний вирішувати завдання за зразком. Володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

–      1-5 – відповідь студента при відтворенні навчального матеріалу елементарна, фрагментарна, обумовлюється початковим уявленням про предмет вивчення.

–      0 балів – студент не відповів на питання або дав не правильну відповідь.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS

За шкалою

   університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 


Последнее изменение: Thursday, 25 February 2021, 17:52