Презентація курсу

Курс "Інтернет речей в промисловості, бізнесі, побуті"

Навчальна програма курсу охоплює основні етапи цифровізації: визначення бізнес або соціальної проблеми та шляхів її вирішення, проектування та підключення пристроїв IoT для збору даних та контролю фізичного світу, представлення результатів експертам для отримання допомоги у виведенні ідеї на ринок. 

Курс охоплює основні  теми, необхідні для досягнення цих результатів, такі як прототипування, програмування пристроїв IoT, підключення до мережі, безпека IoT, тощо.

Дуже важливо, що ІоТ-технології можуть бути застосовані для вирішення глобальних соціальних проблем у багатьох сферах, таких як оптимізація глобального використання енергії, спостереження за довкіллям за стихійних лих, поліпшення здоров'я та добробуту, персоналізації освіти. 

Курс вивчається за матеріалами лінійки курсів Оcнови Інтернету речей Мережної академії Cisco.

Після успішного завершення курсу студент отримує сертифікат та цифровий бейдж про завершення відповідного курсу в Мережній академії Cisco.


Курс складається з 4 змістових модулів:

Модуль 1. Речі та звязки.  Датчики, виконавчі механізми і мікроконтролери.

Модуль 2. Програмне забезпечення є скрізь.  Мережі, туманні та хмарні обчислення.

Модуль 3. ІоТ та бізнес.

Модуль 4. Створення наскрізного ІоТ-рішення


Слухачі навчаться:

  • Розуміти та пояснювати поняття, можливості та проблеми цифрової трансформації за допомогою IoT.
  • Розробляти та моделювати IoT-рішення з використанням інструментів моделювання, таких як Cisco Packet Tracer .
  • Проектувати та створювати прототипи IoT-рішень з використанням електроніки, мікроконтролерів типу Arduino та одноплатних комп'ютерів, таких як Raspberry Pi. (за бажанням студента в лабораторії кафедри ПЗАС)
  • Безпечно підключити прототип до Інтернету. ((за бажанням студента в лабораторії кафедри ПЗАС)
  • Використовувати Python для програмування поведінки IoT-пристроїв та підключення їх до хмарних сервісів через API.
  • Працювати в команді і застосовувати підхід до проектування, орієнтований на користувача («дизайнерське мислення»), щоб швидко розробити прототип, ітеративно вдосконалити та викласти бізнес-ідею для рішення IoT, тобто брати участь в Хакатонах.

Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/набуватимуться:

інформаційно-цифрова компетентність - здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію про приклади використання ІоТ відповідно до вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства;

комунікативна компетентність: виконання лабораторних робіт в складі команди вдосконалює вміння спілкуватись без обмежень задля отримання командного результату, дозволяє набути навичок керування комунікацією учнів в команді;

продуктивна компетентність: при вирішенні практичних завдань з розробки ІоТ-рішень слухачі набувають вміння працювати на результат, ухвалювати технічні рішення, усвідомлюючи відповідальність за прийняті рішення;

предметна компетентність: опанування методів  швидкої розробки та вдосконалення ІоТ-прототипів та викладення бізнес-ідеї для ІоТ-рішення;

соціальна компетентність: слухачі набудуть навичок щодо виховання в учнях здатності до інноваційної діяльності, яка спрямована на вирішення гострих соціальних проблем, які постають перед окремими особами, спільнотами, громадами, людством.


Ultime modifiche: Tuesday, 14 December 2021, 12:57