Вказівки та завдання до самостійної роботи

Методичні рекомендації щодо самостійного вивчення дисципліни

Метою курсу є опанування студентами знань, умінь і навичок, необхідних для забезпечення ефективної діяльності, конкурентоспроможності видавництва, успішної реалізації видавничих проектів, особистісної фахової самореалізації у видавничій справі.

Завдання курсу:

-         ознайомити студентів з теоретичними положеннями промоції видавничої продукції;

-         виробити у майбутніх фахівців уміння досліджувати і розуміти ринок видавничої продукції;

-         навчити розробляти успішні промоційні видавничі проекти, просувати їх на ринок, забезпечувати конкурентоспроможність своєї справи і власний саморозвиток.

Студент повинен знати:

-         сутність видавничої промоції як особливого виміру видавничої діяльності;

-         специфіку видавництва як соціально-економічної організації і книги як товару;

-         економіко-правові засади видавничої промоції;

-         вимоги до започаткування й технологію організації діяльності у сфері видавничої промоції;

-         методи, прийоми промоції видавничої продукції;

-         основні засади товарної, цінової, дистрибуційної, комунікаційної політики видавництва;

Студент повинен уміти:

-         формулювати й обґрунтовувати видавничу і підприємницьку ідеї, скласти бізнес-план їх реалізації;

-         організувати роботу щодо створення успішних промоційних видавничих проектів;  

-         формулювати й обґрунтувати місію, цілі, стратегії видавничої промоції, стратегічні і тактичні рішення в конкретних ситуаціях;

-         організувати маркетингові дослідження видавничого ринку, проаналізувати й проінтерпретувати їх результати;

-         обґрунтувати товарну, цінову, дистрибуційну, комунікаційну політику видавництва і забезпечити здійснення ефективних стратегій щодо їх реалізації;

-         опанувати суть, принципи методи і прийоми видавничої промоції.

 

 

 

№ Теми

Завдання

Література

Тема 5

Підготовка до практичного заняття Реклама як засіб досягнення маркетингових цілей видавництва

1. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд.. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с.

2.     2.Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин. – Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108.

3.Теремко В. Видавничий маркетинг / В. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. –    С. 9-34, 204-214

Тема 6

Підготовка до практичного заняття „

Основні способи рекламування видавничої продукції

1. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд.. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с.

3.     2.Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин. – Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108.

3.Теремко В. Видавничий маркетинг / В. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. –    С. 9-34, 204-214

 

Тема 7

Підготовка до практичного заняття   Книжкові виставки-ярмарки як форма промоції книжкової продукції

 

1.     Теремко В. І. Основні засади видавничого бізнесу : навч. посіб. /
В. І. Теремко. — К. : Академвидав, 2010. — 136 с.

2.     Тимошик М. С. Видавничий бізнес / М. С. Тимошик. — К.: Наша культура і наука, 2005. — 328 с.

3.     Горбенко І. Виставка ”Хортицькі джерела” як форма популяризації книжкової продукції // Вчені записки Таврійського національного університету. – 2009. – Т.22.  – №4 (1). – С. 213-217.

4.     Микитин Т. Участь у книжкових виставково-ярмаркових заходах: організаційно-підготовчий та технічний аспекти / Т. Микитин //  Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 111-115.

5.     Електронний сайт Львівського форуму видавців. -  http: ||www. bookforum/com.ua.

6.     І знову Форум… і знову про те саме... - http: |www.smoloskip.kiev.ua.

7.     Офіційний сайт Фестивалю «Світ книги» // http: // www.edem.kharkov.ua.

 

 

Тема 8

Підготовка до практичного заняття Інтегровані форми промоції видавничої продукції.

1. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд.. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с.

4.     2.Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин. – Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108.

3.Теремко В. Видавничий маркетинг / В. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. –    С. 9-34, 204-214

 

 

Остання зміна: Thursday 14 January 2016 12:06 PM