Вказівки та завдання до самостійної роботи
Методичні рекомендації щодо самостійного вивчення дисципліни
Метою курсу є опанування студентами знань, умінь і навичок, необхідних для забезпечення ефективної діяльності, конкурентоспроможності видавництва, успішної реалізації видавничих проектів, особистісної фахової самореалізації у видавничій справі.
Завдання курсу:
- ознайомити студентів з теоретичними положеннями промоції видавничої продукції;
- виробити у майбутніх фахівців уміння досліджувати і розуміти ринок видавничої продукції;
- навчити розробляти успішні промоційні видавничі проекти, просувати їх на ринок, забезпечувати конкурентоспроможність своєї справи і власний саморозвиток.
Студент повинен знати:
- сутність видавничої промоції як особливого виміру видавничої діяльності;
- специфіку видавництва як соціально-економічної організації і книги як товару;
- економіко-правові засади видавничої промоції;
- вимоги до започаткування й технологію організації діяльності у сфері видавничої промоції;
- методи, прийоми промоції видавничої продукції;
- основні засади товарної, цінової, дистрибуційної, комунікаційної політики видавництва;
Студент повинен уміти:
- формулювати й обґрунтовувати видавничу і підприємницьку ідеї, скласти бізнес-план їх реалізації;
- організувати роботу щодо створення успішних промоційних видавничих проектів;
- формулювати й обґрунтувати місію, цілі, стратегії видавничої промоції, стратегічні і тактичні рішення в конкретних ситуаціях;
- організувати маркетингові дослідження видавничого ринку, проаналізувати й проінтерпретувати їх результати;
- обґрунтувати товарну, цінову, дистрибуційну, комунікаційну політику видавництва і забезпечити здійснення ефективних стратегій щодо їх реалізації;
- опанувати суть, принципи методи і прийоми видавничої промоції.
№ Теми |
Завдання |
Література |
Тема 5 |
Підготовка до практичного заняття Реклама як засіб досягнення маркетингових цілей видавництва |
1. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд.. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с. 2. 2.Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин. – Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108. 3.Теремко В. Видавничий маркетинг / В. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. – С. 9-34, 204-214 |
Тема 6 |
Підготовка до практичного заняття „ Основні способи рекламування видавничої продукції |
1. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд.. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с. 3. 2.Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин. – Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108. 3.Теремко В. Видавничий маркетинг / В. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. – С. 9-34, 204-214
|
Тема 7 |
Підготовка до практичного заняття Книжкові виставки-ярмарки як форма промоції книжкової продукції
|
1.
Теремко В. І. Основні засади
видавничого бізнесу : навч. посіб. / 2. Тимошик М. С. Видавничий бізнес / М. С. Тимошик. — К.: Наша культура і наука, 2005. — 328 с. 3. Горбенко І. Виставка ”Хортицькі джерела” як форма популяризації книжкової продукції // Вчені записки Таврійського національного університету. – 2009. – Т.22. – №4 (1). – С. 213-217. 4. Микитин Т. Участь у книжкових виставково-ярмаркових заходах: організаційно-підготовчий та технічний аспекти / Т. Микитин // Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 111-115. 5. Електронний сайт Львівського форуму видавців. - http: ||www. bookforum/com.ua. 6. І знову Форум… і знову про те саме... - http: |www.smoloskip.kiev.ua. 7. Офіційний сайт Фестивалю «Світ книги» // http: // www.edem.kharkov.ua.
|
Тема 8 |
Підготовка до практичного заняття Інтегровані форми промоції видавничої продукції. |
1. Копистинська І. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 р.р.) : дис. … канд.. філол. наук / І. Копистинська. – К., 2004. – 202 с. 4. 2.Судин А. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі / А.Судин. – Видавнича справа та поліграфія. – 2008. – Вип. 1 (47). – С. 102-108. 3.Теремко В. Видавничий маркетинг / В. Теремко. – К. : Академвидав, 2009. – С. 9-34, 204-214 |