Заліковий тест
Перш ніж виконувати тест, повторіть пройдений матеріал, спираючись на ці питання:
- Значення понять «традиційний репортаж», «класичний репортаж», «новий репортаж».
- Репортаж у системі газетних жанрів: класичний погляд.
- Репортажі ХХ ст., кращий журналістський досвід минулого.
- Призначення жанру репортажу, типові інфоприводи для нього.
- Інформаційні репортажі: жанрові особливості.
- Подієві, доподієві, післяподієві та неподієві репортажі.
- Репортажі з ознаками аналітики.
- Репортажі з ознаками художньої публіцистики.
- Наукові класифікації репортажів, поділ на підвиди.
- Репортажі вузької спрямованості у друкованій пресі
- Репортажі вузької спрямованості в інтернет-виданнях.
- Власне інформаційний, звітний, оперативний, оглядовий репортажі.
- Критичний, проблемний репортажі, репортаж-розслідування.
- Художній, зарисовочний, пізнавально-тематичний, зарисовочний, історичний, літературний, фантастичний (репортаж-застереження).
- Синтезовані репортажі, репортаж-інтерв’ю, репортаж-спогад, репортаж-роздум.
- Традиційні підходи до ілюстрування репортажів у друкованій пресі.
- Особливості підготовки фотоілюстрацій до подієвих репортажів для газет і журналів.
- Поняття «репортажне фото», подієві сюжети знімків.
- Оформлення підписів до фотоілюстрацій, зокрема текстівок.
- Засоби створення ефекту присутності в репортажах.
- Метод репортажного опису дійсності: особливості застосування.
- Репортажний стиль у текстах матеріалів для преси та Інтернету.
- Застосування методу включеного інтерв’ю в репортажах.
- Прояви емоційності й авторського «я» в репортажах.
- Використання літературних прийомів, образної мови в репортажах.
- Типова архітектоніка репортажу.
- Специфіка побудови інформаційних репортажів
- Специфіка побудови репортажів, що мають риси художньої публіцистики
- Специфіка побудови репортажів, що мають риси аналітики.
- Складники концепції майбутнього репортажу.
- Традиційний репортаж в Інтернеті: плюси й мінуси.
- Шляхи адаптації традиційних репортажів до інформаційного середовища Інтернету.
- Прояви гіпертекстуальності в інтернет-публікаціях репортажного характеру.
- Використання додаткової візуалізації в репортажах.
- Фотогалереї, малюнки, слайд-шоу, карикатури в репортажних повідомленнях.
- Скріншоти, інфографіка, таймлайни в репортажних повідомленнях.
- Репортажі з аудіоподкастами: переваги, завдання, технології.
- Репортажі з відеоподкастами: переваги, завдання, технології.
- Мультимедійні репортажі, заверстані у форматі лонгріду.
- Особливості репортажів у стилі «сторітелінг».
- Радійні та телевізійні репортажі, розміщені в Інтернеті.
- Зв’язок із аудиторією як засіб привернення уваги до репортажів в Інтернеті.
- Застосування коментарів, віджетів соцмереж як доповнення до репортажів.
- Репортажі з соцмереж як новий феномен медіа-сфери.
- Онлайн-репортажі: визначальні риси та особливості підготовки.
- Гіпертекстуальність і мультимедійність в онлайн-репортажах.
- Інтерактивність в онлайн-репортажах, зв’язки з соцмережами.
- Використання в онлайн-репортажах любительських відео, записів камер відеоспостережень, стрімів.
- Використання в онлайн-репортажах матеріалів соціальних мереж (цитат, скріншотів, віджетів тощо).
- Дистрибуція медіа-контенту репортажного характеру за допомогою соцмереж (Facebook, Instagram та ін.) і месенджерів (Telegram, Viber та ін.).
Metoda oceniania: Najwyższa ocena