Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Теорія проведення ма ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Економічний факультет
Кафедра управління персоналом і маркетингу
Теорія проведення маркетингових досліджень (Калюжн...
Zoom: https://us04web.zoom.us/j/2963674599?pwd=aW1...
Методичні рекомендації до практичних занять
Методичні рекомендації до практичних занять
Клацніть
2021 Калюжна-Терентьева 1.pdf
для перегляду файлу
Попередня секція
Система накопичення балів
Наступна секція
Посилання на тренінг-курс «Маркетингові дослідження і бізнес-аналіз інформації»
Перейти до...
Перейти до...
Форум новин
Силабус
Робоча програма
Інформація про викладача
Підручник
Навчальний посібник
Рекомендована література
Питання на залік
Система накопичення балів
Посилання на тренінг-курс «Маркетингові дослідження і бізнес-аналіз інформації»
Лекція 1 Значення та процес маркетингових досліджень (текст лекції)
Лекція 1 Значення та процес маркетингових досліджень (презентація до лекції)
Завдання 1 (5 балів)
Лекція 2 Маркетингова інформація та інформаційна система (текст лекції)
Лекція 2 Маркетингова інформація та інформаційна система (презентація до лекції)
Завдання 2 (3 бали)
Лекція 3 Методи збору маркетингової інформації (текст лекції)
Лекція 3 Методи збору маркетингової інформації (презентація до лекції)
Завдання 3 (5 балів)
Лекція 4 Дослідження ринку (текст лекції)
Лекція 4 Дослідження ринку (презентація до лекції)
Завдання 4 (5 балів)
Лекція 5 Дослідження конкурентного середовища (текст лекції)
Лекція 5 Дослідження конкурентного середовища (презентація до лекції) та Модель Портера
Завдання 5 (5 балів)
Лекція 6 Дослідження конкурентоспроможності підприємства (текст лекції)
Лекція 6 Дослідження конкурентоспроможності підприємства (презентація до лекції)
Завдання 6 (5 балів)
Лекція 7 Дослідження поведінки споживачів (текст лекції)
Лекція 7 Дослідження поведінки споживачів (презентація до лекції)
Завдання 7 (10 балів)
Лекція 8 Прогнозні дослідження збуту
Завдання 8 (5 балiв)
Лекція 9 Маркетингові дослідження внутрішнього середовища підприємства (текст лекції)
Завдання 9 (5 балів)
Лекція 10 Маркетингові дослідження брендів (текст лекції)
Лекція 10 Маркетингові дослідження брендів (презентація до лекції)
Завдання 10.1 (3 бали)
Завдання 10.2 (3 бали)
Лекція 11 Маркетингові дослідження у сфері послуг (текст лекції)
Завдання 11 (3 бали)
Лекція 12 Програмні продукти та їх використання в маркетингових дослідженнях (текст лекції)
Завдання 12 (3 бали)
Завдання 1 Залік (40балів)