Курс базується на формуванні усвідомлення у студентів того, що сучасний бізнес, спрямований на захоплення та довготривале збереження активних позицій на ринку має грунтуватися на соціально відпоідальних та довірчих стосунках із клієнтом. Тому метою курсу є дати студенту базові теоретико-методологічні знання з організації та реалізації налагодження комунікацій із громадськістю із метою встановлення взаємовигідних стосунків. Студенти мають усвідомлювати, що налагодження доброзичливих стосунківв має реалізуватися не лише у напрямку організація та клієнт/споживач. Існує ще низка аудиторій, довірчістосунки з якими є вкрай необхідними для організації бізнесової діяльності, зокрема суспільство в цілому, акціонери, інвестори, агенти з цінних ппареів, фінансові аналітики, дестриб ютори, держадміністрації. Особливу увагу фахівці з ПР мають звернути на необхідність формування позитивної репутації, іміджу підприємтсва та власне лідера бізнесу, конкретного бізнесмена. У процесі засвоєння курсу студент має знати: - термінологічний апарт, володіти основними поняттями; - історичні факти діяльності зв’язків із громадськістю в бізнесі; - засади реалізайції інформаційної політики в бізнесі; - доміннати надагодження двосторонніх довірчих стосунків між громадськістю та представниками бізнесу; - позиції щодо формування позитивної репутації, іміджу підприємтсва. Студент має вміти: - оцінювати реальну ситуацію підприєтва щодо комунікацій із громадськістю/цільовою аудиторією; - визначати основні напрямки реалізації комунікацій із аудиторією; - визначати аудиторії та оцінювати їх потреби та інтереси; - вміти організувати відповідні комунікації з громадськістю; - доцільно використовувати засоби поширення інформації відповідно до комунікативного акту; - сприяти формуванню позитивної репутації, іміджу підприємства; - сприяти підвищенню рівня довіри до підприємства та його продукції/товару/послуги; - спонукати до налагодження внутрішньокорпоративних комунікацій та роботи з клієнтами; - моніторити продуктивність та ефективність комунікаційної діяльності.