Практичне № 1. Соціальна відповідальність бізнесу : суть явища в контексті PR-діяльності. 1. Гуманізація бізнесу: суть явища. Чинники соціальної відповідальності бізнесу. 2. Поняття соціальної відповідальності: визначення та тлумачення феномену. 3. Основні риси соціально відповідального бізнесу. Література: • Березенко В.В. PR в Україні: наукове осмислення феномену : монографія / за загал. наук. ред.. В.М. Владимирова. – К. : Акадеія української Преси. Центр Вільної Преси, 2013. – 360 с. (є в нашій бібліотеці) • Китчен Ф. Паблик рилейшнз: принципы и практика : учеб. пособие для вузов / пер. с англ. под. ред. Б.Л.Еремина. М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2004. 454 с. (Серия «Зарубежный учебник»). (Б-ка Горького) • Кемпбел Д. тоун ДЖ., Хьюстон Б. Стратегический менеджмент. Бизнес-школа, Великобритания (Б-ка Горького) Електронні джерела • Грішнова О.А. Соціальна відповідальність у контексті подолання системної кризи в Україні // електронне джерело • Кундеревич О. Соціальна відповідальність і становлення професійних стандартів у сфері PR-діяльності // С. 290 – … • Примак Т.О. PR для менеджерів і маркетологів. : навч посібник. – К. : Центр учбової літератури. 2013. 202 с. • Пелленен Л.В. Связи с общественностью в рамках реализации корпоративной социальной ответственности // електронне джерело • Ринейська Л. С. Соціальна відповідальність як складова етики міжнародного бізнесу в умовах глобалізації //Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка" Завдання: знаходимо зразки соціально відповідальних бізнес-організацій. Обґрунтовуємо чому вони такими є, на вашу думку. Пам’ятаємо, що ми маємо можливість показувати на екрані ваші знахідки!!!