Продовження практичного заняття 1 1. PR у бізнесовій сфері. Соціальна роль ПР в сучасному бізнесі. 2. PR-відділ: функціональні можливості в бізнес-організації. 3. Соціальна відповідальність бізнесу та завдання фахівця з PR. Л-ра: 1. Глебова И.С., Тарасова Ю .А. «Паблик рилейшнз в современном бизнесе», 2006г. 2. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. М.; Киев: Рефл-бук; Ваклер, 1999. 3. Примак Т.О. PR для менеджерів і маркетологів. : навч посібник. – К. : Центр учбової літератури. 2013. 202 с. 4. Пелленен Л.В. Связи с общественностью в рамках реализации корпоративной социальной ответственности // електронне джерело Додаткова: 1. Солдатенко І.О., Нетецька Т.М. «Паблік рилейшнз у бізнесі» «Зв’язки з громадськістю у бізнесі»: навч. посіб./Солдатенко І.О., Нетецька Т.М. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2009. 2. Слісаренко І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління : навч. посіб. – К. : МАУП, 2001. 104 с. Завдання: знаходимо зразки соціально відповідальних бізнес-організацій. Обґрунтовуємо чому вони такими є, на вашу думку. Пам’ятаємо, що ми маємо можливість показувати на екрані ваші знахідки!!!