Внутрішні PR-комунікації як складник соціальної відповідальності організації Питання для обговорення 1. Поняття та явище внутрішнньоорганізаційні комунікації. 2. Структура корпоративних комунікацій. 3. Функціональні завдання фахівців з ПР у внутрішніх комунікаціях 4. Корпоративна культура у форматі маркетингових комунікацій 5. Засоби комунікацій із персоналом 4. Корпоративна культура у форматі маркетингових комунікацій Завдання: Простежити особливості організації внутрішньокорпоративних комунікацій на прикладі будь-якої бізнес-організації . Л-ра: • Блайд ДЖ. Маркетинговіе кммуникации Что? Как? И почему?. Пер с англ.., Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004. – 268 с. • Глебова И.С., Тарасова Ю .А. «Паблик рилейшнз в современном бизнесе», 2006 г. • Китчен Ф. Паблик рилейшнз: принципы и практика : учеб. пособие для вузов / пер. с англ. под. ред. Б.Л.Еремина. М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2004. 454 с. (Серия «Зарубежный учебник»). • Катлип С. Паблик рилейшнз: теория и практика : навч. посіб. / С. Катлип, А. Сентер, Г. Брум. – М.: Вильямс, 2008 . – С. 214.http://www.uamconsult.com/book_514.html • Курбан О.В. PR у маркетингових комунікаціях: [Навчальний посібник] / О.В.Курбан. – К.: Кондор-Видавництво, 2014. – 246 с. • Примак Т.О. PR для менеджерів і маркетологів. : навч посібник. – К. : Центр учбової літератури. 2013. 202 с. • Тихомирова Є.Б. Зв’язки з громадськістю: Навчальний посібник. – Київ: НМЦВО, 2001 – 560 с. • https://kfund-media.com/gra-u-vidkrytu-5-stereotypiv-pro-vnutrishni-komunikatsiyi-u-suchasnomu-biznesi/ Додаткова : 1. Лагута Я.М. Внутрішня корпоративна соціальна відповідальність підприємств: основні теоретичні та практичні аспекти // Східна європа: економіка, бізнес та управління. випуск 3 (08) 2017. // є в електронному варіанті