Питання: 1. Стратегія: походження слова та суть явища, історичні факти. 2. Стратегія як набір правил для прийняття рішень. 3. Стратегія і тактика: загальні характеристики. 4. Зміна ставлення аудиторії як головна стратегія і тактика стратегічних комунікацій. 5. Термін «стратегічні комунікації» («стратегічне управління комунікаціями», «стратегічне інформаційне розповсюдження», «пропаганда»). 6. Віртуальний та інформаційний простори. 7. Поняття «пропаганда»: визначення дефініції та інтерпретація. Cтановлення терміну «пропаганда». 8. Поняття «пропаганда», «агітація», «психологічна війна», «інформаційна війна»: спільне та відмінне. 9. Пропаганда в системі масових комунікацій (реклама, паблік рилейшнз, журналістика). 10. Пропагандистські комунікації. Пропаганда як стратегічна комунікація. Функції пропаганди. 11. Пропаганда як перша технологія управління комунікаціями. 12. Концепції пропаганди та теорії «паблик рилейшнз» (А. Лі, Э.Бернайс, С.Блэк, Дж.Грюніг). 13. Ж.Еллюль (рефлекси та міфи в пропаганді), 14. У.Ліппман (теорія стереотипів), 15. Д.Ной (теорія м'якої сили), бінарні структури сучасної пропаганди. 16. Структура пропагандистського повідомлення (зокрема за Л. Войтасик). 17. Три домінантні критерії ефективності змісту пропаганди. 18. Критерії ефективності форми пропагандистського повідомлення. 19. Засади формування пропагандистського повідомлення (Е. Бернейз). 20. Форми та функції політичної пропаганди. Завдання та чинники пропаганди. 21. Позитивна та негативна пропаганда. 22. Пропаганда створення, пропаганда руйнування, пропаганда роз’єднання, пропаганда залякування, пропаганда відчаю, пропаганда героїзму, пропаганда просвітництва. 23. Біла, сіра та чорна пропаганда. 24. Феномен «маси». Визначення мас (маси) (Г. Ле Бон). 25. Стихійні і штучні маси. 26. Натовп, публіка, масова аудиторія. 27. Масифікація: механізми, причини та функціональні засади. 28. О. Тоффлер та демасифікація повідомлень як майбутнє пропаганди. 29. Міф. Міф як маніпуляція. Міф вільного вибору. 30. Масове зараження. Масова сугестія. Масова маніпуляція. 31. Концепції «атомізму» та «лідерів думок». 32. Дослідження Г. Лассуелла («чарівна куля», структура комунікаційної моделі), 33. Двоступенева модель комунікації П.Лазерсфельда. У.Шрамм, Дж. Клаппер. 34. Канали поширення пропаганди (газета, радіо, телебачення, кіно).