План. Поняття «маси» в контексті пропагандистської комунікації 1. Визначення мас (маси). Ознаки маси. 2. Фази існування маси. Стихійні і штучні маси. 3. Натовп, публіка, масова аудиторія (Лебон, Тард). 4. Свідомість, поведінка, настрої. 5. Масифікація: механізми, причини та функціональні засади. 6. Міф як маніпуляція. Міф вільного вибору. Завдання для самостійної пошукової роботи. Обговорення на парі: О. Тоффлер та демасифікація повідомлень як майбутнє пропаганди (додаткові бали!!!) Л-ра: 1. Бернейс Э. Пропаганда. Пер. Ирина Ющенко // електронний ресурс 2. Поченцов Г.Г. Теорія комунікації. К.: Ваклер, 2003. – 652 с. 3. Різун В.В. Теорія масової комунікації: Підручник. – К.: Просвіта, 2008. – 260 с. 4. Лизанчук В. Психологія мас-медіа: підручник. Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2015. 420 с. 5. Різун В.В. Маси. – Київ. 2003. 118 // є в електронному варіанті Усі вказані джерела є в інтернеті!!! Додаткова: 1. https://ms.detector.media/ethics/manipulation/informatsiyni_viyni_tendentsii_ta_shlyakhi_rozvitku/ 2. http://ito.vspu.net/ENK/Inf_Syspilstvo/lec_4.htm