План. Структура та моделі пропагандистського повідомлення 1. Структурні характеристики пропагандистського повідомлення. 2. Специфіка інформації в пропагандистському повідомленні. 3. Перша концепція пропаганди (Г. Лассуел). Вчення Е. Бернайза, У. Ліппмана, Дж. Ная та пропагандистська комунікація. 4. Модель Сержа Чакотіна. 5. Моделі пропагандистської комунікації за Г. Почепцовим. 6. Модель п*яи фільтрів формування новин (Н.Хомський). 7. Модель декодирования Стивена Холла.  8. Модель пропаганды Жака Эллюля.  (7 та 8 питання лишайте на наступне заняття!) Л-ра: 1. Зражевська 1. Зражевська Н. І. Комунікаційні технології: лекції. Черкаси: Брама-Україна, 2010. 224 с. 2. Макух-Федоркова І. Наукове вивчення впливу змі в дослідженнях американського політолога Гарольда Лассуела // електронна версія 3. Дзялошинский И. Пропаганда и информация // https://gtmarket.ru/laboratory/expertize/5940 4.Почепцов Г. Модель пропаганды Хомского-Хермана // https://psyfactor.org/lib/propaganda27.htm 5. Бернейс Э. Пропаганда (пер. Ирина Ющенко) Hippo Publishing LTD, 2010. URL : http://propagandahistory.ru/books/Edvard-Berneys_Propaganda/ - с.6. 6. Почепцов Г. Три модели пропаганды. URL: http://www.relga.ru/Environ/WebObjects/tgu-www.woa/wa/Main?textid=4243&level1=main&level2=articles 7. Почепцов Г.Г. Теория коммуникаци, ВАклер , 2011 - С. 127 - .., зокрема с. 140 Додаткова: 1. Иванов В. Ф. Массовая коммуникация : монография. Київ : Акад. укр. прессы, центр свободн. прессы, 2013. 902 с. 2. Різун В.В. Теорія масової комунікації : підручник. Київ: Просвіта, 2008. 260 с. 3. Скотникова Т. В. Деякі сучасні теорії пропаганди// електронна версія