• Контрольні питання 1. Інтерпретуйте поняття «комунікація» в контексті бізнесової сфери. 2. Назвіть основні функції комунікації в сфері маркетингу. 3. Чому маркетинг називають «філософією сучасних суспільних відносин»? 4. Що таке маркетингові комунікації? Дайте визначення. 5. Які Вам відомі підходи до тлумачення поняття маркетингових комунікацій? 6. Назвіть та охарактеризуйте функції маркетингових комунікацій. 7. У чому суть формування плану маркетингових комунікацій? 8. Чим зумовлена залежність життєвого циклу товару та комунікаційної стратегії? 9. Що таке ринок маркетингових комунікацій? 10. Що собою являє маркетингова система комунікацій? 11. Чим відрізняється стратегічний маркетинг від тактичного? Чому сьогодні переважає роль стратегічного маркетингу? 12. Яка роль стратегії в реалізації маркетингових комунікацій? 13. Що таке реклама у її класичному розумінні? 14. Опишіть характеристики реклами. 15. Які переваги реклами є домінантними для реалізації маркетингових комунікацій? 16. Які варіанти моделювання рекламного звернення Вам відомі? 17. На реалізацію яких маркетингових цілей спрямована реклама? 18. Які завдання виконує реклама в контексті маркетингової діяльності? 19. Яку роль відіграє реклама в контексті маркетинг-міксу? 20. У чому суть системи маркетингових комунікацій? Охарактеризуйте їх співвіднесення з рекламою. 21. Які функціональні ролі реклами виявляються в контексті маркетингової комунікаційної діяльності? 22. Чому рекламу називають «п’ятою владою»? 23. У чому полягає маркетингова роль реклами? 24. Які види реклами є найдоцільнішими для реалізації маркетингових цілей? 25. Що таке маркетингова політика комунікацій? 26. У чому виявляється суть інтегрованих маркетингових комунікацій? Їх роль для підприємства? 27. Які підходи до трактування концепції ІМК Вам відомі? У чому їх суть? 28. Що таке інтегровані маркетингові комунікації? 29. У чому суть концепції інтегрованих маркетингових комунікацій? 30. Назвіть складники інтегрованих маркетингових комунікацій. 31. Назвіть чинники інтеграції маркетингових комунікацій. 32. Що таке «матричний метод» в контексті вибору інтегрованих маркетингових комунікацій? 33. Вкажіть основні переваги реалізації стратегії маркетингових комунікацій. 34. Які недоліки інтегрованих маркетингових комунікацій Вам відомі? 35. На які умовні групи розподіляються маркетингові комунікації в концепції ІМК? 36. Які ефекти застосування інструментарію маркетингових комунікацій Вам відомі? 37. Що собою являє синергічний/синергетичний ефект? Яка його роль в реалізації маркетингової комунікації? 38. Що означає ефект spill-over? 39. Поясність суть концепції ІМК як стратегії «єдиного голосу» або «єдиного погляду»? 40. Назвіть принципи реалізації ІМК. 41. Що означають характеристики ІМК за принципом «4 Сs» (Д. Піктон та А. Бродерік)? 42. Чому реклама вважається домінантним маркетинговим інструментом? 43. Як змінюється роль реклами в інтегрованих маркетингових комунікаціях порівняно з її функціональними можливостями як окремого комунікативного засобу? 44. Які переваги/властивості реклами відіграють домінантну роль у реалізації концепції інтегрованих маркетингових комунікацій? 45. Назвіть властивості реклами, що можуть стати на заваді ефективній комунікації з аудиторією. 46. На вашу думку, чому дослідники відзначають, що реклама виявляє найбільший прагматичний ефект саме в системі маркетингових комунікацій? 47. Охарактеризуйте новітні прийоми сучасного ринку – ATL, BTL, TTL. У чому суть їх реалізації? 48. У чому полягає суть «нової» реклами? 49. Інтерпретуйте явище «нової» реклами в контексті інтегрованих маркетингових комунікацій.