Індивідуальне практичне завдання 1. Сформуйте підбірку рекламних практик, які відповідають видам реклами, що найкраще реалізують маркетингові цілі (3 бали). 2. Опишіть характеристики та функціональні можливості явища інтегрованих маркетингових комунікацій (2 бали). 3. Спробуйте сформувати маркетингову політику комунікацій для обраного Вами товару/послуги/фірми. Обґрунтуйте доцільність використання саме цих засобів. Тут слід визначити філософію фірми, аудиторію, вказати можливих конкурентів на ринку, виокремити цінність свого товару і продемонструвати шляхи ведення комунікативної політики у позиціонуванні товару споживачам (10 балів). 4. Сформуйте таблицю, в якій представте засоби маркетингових комунікацій (ті, які належать до групи основних) з їх характеристиками й запропонуйте ті засоби маркетингових комунікацій, які підтримують та взаємодоповнюють одне одного (5 балів). 5. Проаналізуйте та опишіть носії ІМКМП у відомих Вам торгівельних центрах, мережах магазинів. Охарактеризуйте їх доцільність. Запропонуйте додаткові можливі варіанти (5 балів). 6. Спробуйте знайти рекламу того чи того товару/бренду у використанні продакт плейсмент (3 бали).