Індивідуальне практичне завдання 1. Проаналізувати використання форм комунікації в практиці відомих Вам медіакомпаній. 2. Запропонуйте вирішення уявного комунікативного конфлікту. 3. Проаналізуйте місцеві медіа на предмет їх рекламування. 4. Розробіть бізнес-план уявного медіа. 5. Запропонуйте певні мотиватори підвищення ефективності діяльності колективу. 6. Проаналізуйте медіаринок України. 7. Розробіть план розповсюдження продукції з урахуванням маркетингових комунікацій. 8. проаналізувати регіональні медіа на предмет форм організації. 9. Спробуйте сформулювати місію, мету свого медіапідприємства. У кінці курси студент має подати чітко оформлений проєкт медіаорганізації, відповідно до тем, із описаною специфікою організації її менеджменту.