Перелік питань 1. Менеджмент як процес управління. Визначення поняття та функціональні характеристики. 2. Історичні факти становлення менеджменту. Завдання менеджменту. 3. Характеристика менеджменту в ЗМІ. Медіаменеджмент. 4. Медіаекономіка/економіка ЗМІ. Маркетинг в сфері ЗМІ. Визначення та інтерпретація понять. 5. Медіаменеджмент як дисципліна. Міждисциплінарність медіаменеджменту (зв’язок дисципліни з економікою, соціологією, політологія, культурологія, психологією). 6. Функції медіаменеджменту. 7. Принципи медіаменеджменту. 8. Завдання та структура медіаменеджменту. 9. Медіаринок як індустрія змістів (ринок інформації). Специфіка медіа-товару, медіа-бізнесу та медіаринку. 10. Медіаринок України. Сучасні тенденції на медіаринку. 11. Медіаринок в період розвитку цифрових технологій та глобалізації. 12. Медіаменеджмент в умовах конвергенції ЗМІ та кросмедіа. Новації в менеджменті нових медіа. 13. Медіапідприємство: функціонально-організаційні особливості. 14. Медіапідприємства за сферою функціонування та напрямом діяльності. 15. Форми медіапідприємств. 16. Інноваційно-орієнтовані організаційні структури. 17. Технологія створення медіапідприємства. 18. Маркетингові дослідження в сфері медіауправління:основні завдання, напрями і об’єкти 19. вторинна та первинна маркетингова інформація. 20. Вивчення аудиторії: аналіз медіаринку: 21. сегментація та позиціонування; явище кастомінації; 22. потенційна та реальна аудиторії; 23.ціннісні мотивації аудиторії та тригери. 24. Відділ збуту та маркетингу: організація, функції. 25. Система маркетингових комунікацій: види та особливості застосування ЗМІ з читачами. Явище інтегрованих маркетингових комунікацій (останнє розкажу вам я). 26. Бізнес-план як інструмент управління підприємством. Визначення та характеристики. 27. Чинники та етапи бізнес-планування. 28. Типи бізнес-планів. 29. Структура та склад бізнес-плану. 30 Роль новин в сучасному інформаційну просторі. Програмування новин. 31. Структура відділу новин. Бюджет та відділ новин. 32. Конвергенція як чинник трансформацій менеджменту новин. 33. Етичні стандарти в новинах. Явище спіндокторингу. 34 Редакційний менеджмент. Завдання редакційного менеджменту. 35 Структура редакції та основи професійних стандартів творчого колективу. Тип ЗМІ як чинник його організації. 36 Пірамідальна структура редакції. Плоска структура редакційного колективу. Принципи редакційної діяльності. Особистість керівника /топ-менеджер. Менеджмент персоналу. 37 Типи медійного виробництва: крос-медійне, мультиплатформне, моноплатформне; проєктний, проєктно-індустріальний, індустріальний» («квазііндустріальний»). Модель «конвергентної редакції»: топографія простору, планування матеріалів, нові редакторські професії. 38 Корпоративна культура конвергентної редакції. Принципи крос-медійного менеджменту. 39 Побудова ефективного обміну інформацією. Внутрішні та зовнішні комунікації. 40 Медіабрендинг: чинники та особливості формування. 41 Стратегія медіабренда. Підбренд. Лінза бренда. Атрибути бренда. 42 Бізнес-план в контексті брендингу. 43 Стратегія промоції іміджу медіапідприємства та репутація. 44 Бренд-бук як корпоративна ідентифікація. 45 Стратегії просування медіапродукту. Маркетингові стратегії 4 «Р» та 4 «С». 46 Іміджева реклама: особливості позиціонування медіа. 47 Рекламування медіа-продукту та реклама продажу. Форма, зміст та позиція редакції як важливі чинники реклами медіа. 48 Ефірна та зовнішня промоції (іміджеві та оперативні промо-ролики, плашки, перебивки, логотип / промоція на білбордах, транспорті, інтернеті, суверіна промоція, паблісіті). 49 Явище інтегрованих маркетингових комунікацій. 50 Нові канали продажу. Інтернет. Он-лайн та офф-лайн. 51 Форми ділового спілкування. 52 Службовий етикет: особливості реалізації. 53 Комунікативні принципи оптимізації службових відносин. Комунікативні методи управлінського впливу. 54 Сутність та напрями інноваційної діяльності у сучасній медіаіндустрії. 55 Інноваційні стратегії розвитку телепідприємства: стратегія прихований можливостей, стратегія пролонгації життєвого циклу товару, стратегія маркетингу або перерозподілу ціннісних мотивацій споживача. 56 Теоретичні засади інноваційної моделі медіаменеджменту.