Налагодження комунікації організації/корпорацій/установи зі своєю цільовою аудиторією є особливо важливим складником ринкової економіки. Широка конкуренція на сучасному інформаційному ринку вимагає великої уваги до споживача. Доцільно та правильно організована маркетингова політика комунікацій є підґрунтям необхідного збуту товару/просування ідеї. У глобалізованому суспільстві ці питання набувають особливої ваги, адже чітко простежується відкрита боротьба за свого реципієнта. Зважаючи на те, що домінанта сучасного соціуму – це інформація та знання дедалі більше актуалізується вивчення комунікаційних практик, зокрема маркетингових комунікацій, покликанням яких є максимально зорієнтувати увагу споживача на відповідний товар/ідею. Тому одним із важливих питань сьогодення стало дослідження та вивчення системи маркетингових комунікацій та їх інтеграції. Для підсилення прагматичного ефекту комунікації з аудиторією слід володіти знаннями щодо функціональних особливостей різних маркетингових комунікацій (традиційно виокремлюють основні та синтетичні маркетингові комунікації), а також вміти поєднувати їх в єдиний комунікаційний комплекс, щоб якомога більше контактувати зі споживачами. Особливо актуальною на сьогодні є концепція інтеграції маркетингових комунікацій, зокрема й в мережі інтернет. Відомо, що на сьогодні важливим комунікаційним засобом донесення повідомлення до аудиторії є, насамперед, паблик рилейшнз та правильно розбудована комунікаційна стратегія. Особливо важливо розуміти переваги PR та їх певні недоліки, щоб мати можливість компенсувати їх за рахунок інших маркетингових комунікацій. Метою курсу «PR в системі інтегрованих маркетингових комунікацій» є формування у студентів професійних знань про функціональні можливості PR в системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Основними завданнями вивчення дисципліни є: 1) осмислити та інтерпретувати категорійний апарат і чітко окреслити основні поняття у сфері маркетингових комунікацій; 2) охарактеризувати місце й роль PR стратегічно важливого носія інформації про товар/послугу/ідею/фірму в системі маркетингових комунікацій; 3) окреслити основні закономірності й тенденції інтеграції PR та різних маркетингових комунікативних засобів; 4) набути уявлення щодо функціональних можливостей PR в системі основних та синтетичних маркетингових комунікацій; 5) осмислити засади формування стратегії маркетингових комунікацій. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти мають знати: - зміст поняття «PR», «маркетинг», «маркетингові комунікації», «маркетингова політика комунікацій», «інтегровані маркетингові комунікації», «система маркетингових комунікацій», «маркетинг-мікс», «синергетичний ефект» та чітко оперувати низкою інших термінів щодо цього аспекту в сфері професійної діяльності; - складники, які утворюють систему маркетингових комунікацій; - домінантні позиції PR в системі інтегрованих маркетингових комунікацій; - чинники, що зумовлюють застосування інтегрованих маркетингових комунікацій; - систему маркетингових комунікацій, зокрема основних та синтетичних; - підходи до поєднання/інтеграції PR та сукупності маркетингових комунікацій; - базові положення розробки PR-стратегії. уміти: - осмислювати сучасний інформаційний ринок та роль стратегічних комунікацій на ньому; - визначати домінантні позиції PR як комунікаційного засобу; - виявляти сумісність тих чи тих комунікаційних засобів та PR із метою посилення ефективності маркетингових заходів; - розробляти/моделювати концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій певного товару/послуги; - формулювати основні позиції стратегії маркетингових комунікацій.